شهردار منطقه 12 از ارائه تسهیلات ویژه جهت بهره برداری و استفاده از ورزشگاه نابینایان به ساکنان محله هرندی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 23 April 2016
مهندس عابد ملکی شهردار این منطقه گفت: اولین هدف راه اندازی ورزشگاه نابینایان شهید هرندی استفاده ساکنان محله از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه بود.

وی افزود: اگر  ساکنان محله هرندی از این ورزشگاه به خوبی نمی توانند استفاده کنند، اشکالاتی بود که در این زمینه وجود داشت و طبق مذاکراتی که با بهره بردار این مجموعه انجام شده ، قرار است تا برای ساکنان محله تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شود و به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

ملکی همچنین در پاسخ به دغدغه شهروندان محله هرندی مبنی بر اینکه آیا امکان استفاده از پارک ، شهربازی و سایر امکانات فرهنگی و تفریحی ای که در راستای طرح ارتقاء کیفیت زندگی در این محله با دستور شهردار تهران در حال اجراست ، وجود دارد؛ گفت: در مورد راه اندازی شهربازی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی در محله هرندی به عنوان طرح های محرک توسعه باید به این مساله اشاره کنم که هرچند شهربازی هرندی در اشل فرامنطقه ای در این محله در نظر گرفته شده تا با ورود شهروندان سایر مناطق به این محله باعث رونق محله هرندی و ارتقاء کیفیت زندگی در این محدوده شود ، اما این بدان معنا نیست که ساکنان محله هرندی و محله های اطراف امکان استفاده از این امکانات را ندارند.

وی یاداور شد:  البته باید به این مسابه توجه کرد، هزینه استفاده ازاین امکانات نباید به صورتی باشد که مردم محله های جنوبی شهر تهران امکان استفاده از آن را نداشته باشند و تنها بخش اندکی از شهروندان ساکن شمال تهران ازاین خدمات استفاده کنند.

به اعتقاد ملکی؛ ورود گردشگر از تمامی نقاط شهر تهران به این محله باعث رونق گردشگری و اقتصادی شهری در محله هرندی و محله های جنوبی شهر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار