رئيس هيات فوتبال مازندران
رئيس هيات فوتبال مازندران از فعالان فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي خواست تا در مورد مرگ مرحوم مهرداد اولادي فوتباليست مطرح كشور چارچوب هاي اخلاقي را رعايت كنند.
کد خبر: ۲۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا بهروان گفت : مرگ مرحوم اولادي براي خانواده اين مرحوم و جامعه ورزشي كشور بويژه مازندران به اندازه كافي شوك ايجاد كرده است و بعضي رفتارها و گفتارها در فضاي مجازي به دور از حس همدردي با خانواده داغدار اين عزيز از دست رفته است.


وي افزود : خواهش من و ديگر خادمان جامعه ورزشي از مردم و هواداران فوتبال اين است كه بيش از اين در شبكه هاي اجتماعي در خصوص علت و زواياي مرگ مرحوم اولادي واكاوي نكنند و سماجت به خرج ندهند.


وي ادامه داد : متاسفانه از زمان مرگ مرحوم اولادي تا پس از خاكسپاري ، بعضي عكس هايي كه در فضاي مجازي مخابره شده مانند عكس هاي مقابل بيمارستان شهداي تجريش تهران ، جسد كالبد شكافي شده مرحوم و تصاوير لحظه تدفين اصلا خوب و اخلاقي نبوده است.


بهروان گفت : مخابره چنين عكس هايي به همراه پرداختن بيش از اندازه به اين موضوع و پخش شايعه هاي بي اساس و گمانه زني هاي به دور از واقعيت هيچ گونه همخواني با روحيه ايراني و حس همدردي با خانواده داغدار مرحوم اولادي ندارد .


وي گفت : اين كه عده اندكي ممكن است در هر شرايطي مرزهاي اخلاقي را پشت سر بگذارند ، موضوع عجيبي نيست ولي انتظار از بقيه مردم و فعالان شبكه هاي مجازي اين است كه در انتشار تصاوير و پخش شايعات با اين افراد همدست نشوند.


رئيس هيات فوتبال مازندران همچنين از حضور پرشور مردم و ورزشكاران مازندران و هواداران مرحوم اولادي در آئين وداع با اين ورزشكار قدرداني كرد و افزود : تشييع جنازه پرشكوه ، دسته روي هايي كه پيش از تشييع جنازه در قائمشهر برگزار شد و اجراي خودجوش پويش ' نه به سلفي ' در مراسم تشييع جنازه و پس از آن نشان داد كه قاطبه مردم ما به چارچوب هاي اخلاقي پايبند هستند.


بهروان گفت : حضور بيش از 30 هزار نفري مردم قدرشناس استان و هواداران و فوتبال دوستان در مراسم تشييع جنازه مرحوم اولادي كم سابقه و نشان دهنده حق شناسي مردم استان از افتخارآفرينانشان هستند.


پيكر مرحوم مرحوم اولادي پيش از ظهر پنجشنبه پس از تشييع باشكوه در ورزشگاه شهيدوطني قائمشهر به زادگاهش روستاي 'قاديكلا ' منتقل و در آستانه سرمحله داخيل اين روستا به خاك سپرده شد.


مهرداد اولادي كه متولد سال 1364 قائمشهر بود ، بر اساس اعلام مسئولان بيمارستان شهداي تجريش روز سه شنبه گذشته بر اثر ايست قلبي درگذشت . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار