مدیرعامل شرکت گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به 29 روستای شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر 1700 خانوار در دست اجرا است.
کد خبر: ۲۱۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام منطقه سوادکوه، افزود: در حال حاضر پروژه گازرسانی به 29 روستای شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر 1700 خانوار در دست اجرا است که با گازرسانی به این 29 روستا، 38 درصد خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه شمالی پروژه گازرسانی به تعداد 17 روستا با جمعیتی بالغ بر 1300 خانوار روستایی در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: با گازدار شدن روستاهای این شهرستان 100 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی حجم پیمان این دو شهرستان را300 کیلومتر برشمرد و با اشاره به اعتبار 300 میلیارد ریالی پروژه های شهرستان برای گازرسانی به 46 روستا، گفت: در حال حاضر 10 پیمانکار شبکه‌گذاری در این پروژه با سرعت، کیفیت و دقت در حال فعالیت هستند.

ابراهیم‌زاده افزود: تحصیل زمین‌های پروژه گازرسانی به این روستاها توسط امور حقوقی گاز مازندران در دست اقدام قرار دارد که پس از اتمامتملک آن، عملیات اجرایی توسط پیمانکاران آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به 46 روستای منطقه سوادکوه در قالب اعتبارات بند "ق" در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق محروم از توانمندی های متخصصین این شرکت است، گفت: همه باید با همدلی و همزبانی برای پیشبرد پروژه های گازرسانی به مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران گاز باید نسبت به تعهدات خود پایبند و پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار