شهردار منطقه 12 با اشاره به وجود بافت تاریخی، موزه‌های متعدد و جاذبه‌های گردشگری در خیابان 30تیر گفت: امیدوارم روزی خیابان 30تیر مملو از حضور گردشگران داخلی و خارجی شود.
کد خبر: ۲۱۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 20 April 2016
عابد ملکی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های طرح ارتقای کیفیت زندگی در قلب تاریخی تهران افزود: در فروردین‌ماه سال جاری سنگ‌فرش تعدادی از خیابان‌های منطقه 12 در 30 روز کاری و سه شیفت با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام شد. در حقیقت مرکز تاریخی پایتخت برای استفاده بیشتر شهروندان و گردشگران آماده شده است.

وی افزود: در طول این یک ماه سنگفروش خیابان منوچهری به مساحت 6000 مترمربع، خیابان سی‌تیر به مساحت 13 هزار و 400 مترمربع، بازارچه طرخانی به مساحت 9500 متر مربع انجام و عملیات اجرایی آنها به طور کامل به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه 12 تاکید کرد: پروژه‌های نورپردازی و ساماندهی این معابر به طور همزمان با اجرای پروژه سنگ‌فرش آنها عملیاتی شد و بزودی نیز نما و جداره‌ها در دستور کار قرار گرفته تا با همکاری کسبه و اهالی، به طور کامل اجرایی شود.

ملکی تاکید کرد: خیابان 30 تیر به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای گردشگری به محور ادیان نیز معروف است؛ چراکه چهار مرکز دینی ادیان در آن قرار گرفته است. همچنین بسیاری از موزه‌های برجسته کشور در آن قرار دارد. امیدواریم اقدامات انجام شده در خیابان 30 تیر مورد قبول جامعه علمی و گردشگرانی که از این محور بازدید می‌کنند، قرار گیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار