برنامه‌‌های فرهنگی و اجتماعی در اعیاد ماه رجب در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 20 April 2016

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: ویژه برنامه‌های شاد فرهنگی و اجتماعی به مناسبت اعیاد ماه رجب و مخصوصا میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر پل معلق برگزار می‌شود.

حسین عباسی‌نیا در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی پل معلق اظهار داشت: در تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی پل معلق که با استقبال خیل عظیم مردم و گردشگران مواجه شده، ویژه برنامه شاد و پربار در روز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور مسئولان ارشد شهرستان مشگین‌شهر و مسئولان ارشد شهرستان‌های سرعین و نمین با مشارکت عموم مردم و مسافران روز چهارشنبه و پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در محوطه سایت B مجموعه پل معلق برگزار می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه روز پدر شامل سخنرانی توسط مسئولانم ارشد به مناسبت روز پدر و هوای پاک، برگزاری موسیقی بومی و محلی، برگزاری مسابقات طناب کشی و تیراندازی ویژه علاقمندان با حضور داور مجرب، مسابقه نقاشی ویژه روز پدر و زمین پاک با مشارکت مهدکودک و پیش دبستانی‌ها، مسابقه تاتی تاتی ویژه خردسالان و مسابقه عکاسی از پل معلق که به نفرات برتر هر مسابقه جوایز نقدی تعللق می‌گیرد و همچنین به کسانی که دارای نام علی باشند جوایز نقدی به قیدقرعه تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی و نقش ان در اجتماع، از ابتدای افتتاح منطقه نمونه گردشگریو در رأس آن پل معلق برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت‌های مختلف در محوطه پل معلق برگزار شده که این امر نقش بسزایی در فرهنگسازی امور مهم در سطح شهرستان داشته به طوریکه در روز درختکاری همایش بزرگ حامیان محیط زیست با کاشت هزاران درختچه توسط مردم و مسئولان انجام شد.

عباسی‌نیا از توسعه برنامه‌های شاد فرهنگی و اجتماعی در پل معلق خبر داد و افزود: با توجه به شروع فصل گردشگری و به منظور ایجاد جوی شاد و پربار برای گردشگران و جوانان درصدد هستیم برنامه‌های شاد فرهنگی برای تمام مناسبت‌ها و اعیاد در پل معلق برگزار کنیم که در روز جهانی بهداشت و روز فناوری هسته‌ای با مشارکت خوب مردم و خانواده‌ها این برنامه‌ها به صورت باشکوه برگزار شد.

وی با اشاره به احداث بزرگترین آبگرم شهرستان در منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: درصدد هستیم با افزایش امکانات تفریحی و گردشگری مجموعه کامل رفاهی و خدماتی را در محوطه پل معلق راه‌اندازی کنیم تا گردشگران از پکیج کامل اقامتی و رفاهی و نیز تفریحی در منطقه نمونه گردشگری نور سبلان برخوردار باشند.

وی بیان کرد: بزرگترین آبگرم درمانی با استفاده از آبگرم معدنی ایلاندو در محوطه سایت B احداث می‌شود که امکانات روز دنیا در طراحی و ساخت مجتمع آبگرم ایلاندو در پل معلق لحاظ می‌شود و در کنار آن امکانات ماساژ درمانی زیر نظر طب فیزیکی و سنتی به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار