نایب رئیس جامعه هتل‌داران مازندران
نایب رئیس جامعه هتل‌داران مازندران با اعلام اینکه واحدهای اقامتی غیرمجاز خدمات غیرقانونی ارائه می‌دهند، گفت: مراکز اقامتی غیرمجاز مشکل جدی جامعه هتل‌داران در استان است
کد خبر: ۲۱۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 18 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمود نادری در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استانداری مازندران، اظهار کرد: وجود واحدهای اقامتی غیرمجاز سبب تعطیلی بسیاری از مراکز اقامتی مجاز و داری پروانه شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از واحدهای اقامتی غیرمجاز در پرداخت هزینه آب، برق و گاز از تعرفه خانگی برخودار هستند، به همین دلیل میزان اجاره‌بهای این واحدها نسبت به هتل‌ها و مراکز اقامتی کمتر است.

نایب رئیس جامعه هتل‌داران مازندران با اعلام اینکه واحدهای اقامتی غیرمجاز خدمات غیرشرعی و غیرقانونی ارائه می‌دهند، یادآور شد: این واحدها از نظر امنیتی هم برای استان مشکل ایجاد می‌کنند که رایزنی‌ها با مسئولان امنیتی شهرستان‌ها در این ارتباط انجام شده است.

نادری با اعلام اینکه برای رفع این معضل نیاز به ورود جدی دادستانی و مسئولان انتظامی داریم، افزود: میراث فرهنگی برای برخورد سازمان‌یافته با این واحدها نیز اقدام موثری انجام دهد.

* در زمان پیک مسافر با کمبود تخت مواجه هستیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز بیان کرد: دو استان مازندران و خراسان در زمان پیک مسافر با مشکل کمبود تخت مواجه می‌شوند.

دلاور بزرگ‌نیا افزود: به دلایل متعدد مردم خودشان تمایل دارند که از واحدهای اقامتی که رابطه مالک و مستأجر در آن اعمال می‌شود، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات متعدد با مسئولان امنیتی شهرهای استان برگزار شد ولی امکان ساماندهی 90 هزار واحد اقامتی که به‌صورت مالک و مستأجری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، مشکل است.

بزرگ‌نیا در پایان گفت: برای ساماندهی این موضوع نیاز به ظرافت خاصی است، اگر صنعت گردشگری استان مورد حمایت مناسب قرار نگیرد دچار مشکلات جدی می‎شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار