کد خبر: ۲۱۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 14 April 2016

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از اجرایی شدن طرح پایش سلامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگران خبر داد و گفت: ساماندهی بیمه ایثارگران نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محسن انصاری پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار البرز اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهمی که در راستای توسعه خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دست انجام است طرح پایش سلامت خانواده‌های آنهاست.

وی ادامه داد: در راستای این طرح که با هدف کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمان این قشر صورت گرفته است به جانبازان، ایثارگران، همسران و والدین خانواده‌های معظم شهدا توجه ویژه شده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در اجرای این طرح اختصاص پزشک مخصوص ویژه این قشر در برنامه‌های اصلی بنیاد شهید کشور قرار گرفته است افزود: طرح بیمه ایثارگران نیز در دست ساماندهی است.

انصاری در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه مطالبات ایثارگران در امور مختلف در دست پیگیری است خاطرنشان کرد: تا شهریور امسال تمامی مطالبات ایثارگران پرداخت می‌شود.

به گفته این مسئول تاکنون 80 درصد مطالبات ایثارگران پرداخت شده است.

این مسئول یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید را ارتقای سطح علمی فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد و بیان داشت: 160 هزار دانشجو و 7 هزار نخبه در کشور مشغول به تحصیل هستند که همگی از ایثارگران، فرزندان شهدا و همسران آنها هستند.

انصاری رفع مشکلات مسکن خانواده‌های ایثارگران را نیز مهم خواند و بیان داشت: ایجاد مسکن مهر می‌تواند به عنوان عاملی مهم برای رفع دغدغه مسکن این قشر محسوب شود اما باید با توجه به موقعیت این قشر بسترهای تردد و خدماتی و آموزشی نیز به درستی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار