فرماندار بابل
فرماندار بابل گفت: معلمان مصداق واقعی ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.
کد خبر: ۲۱۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی عباسپور در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بابل، اظهار کرد: معلمان مصداق واقعی ترویج فرهنگ اقتصادمقاومتی در کشور هستند، پوشش، رفتار و کلام معلمان برای دانش‌آموزان الگو بوده و در دوران تحصیل بیشترین تأثیرپذیری را دارد.

وی افزود: فرهنگیان بیشترین نقش را در فرهنگ‌سازی، تغییر نگاه و ایجاد باورهای صحیح بین دانش‌آموزان و به طبع در خانواده دارند.

فرماندار بابل تصریح کرد: بابل شهرستانی با پیشینه قوی و ظرفیت ارزنده‌ای است که باید در راستای ارتقا بیشتر این امتیازات، حرکت کند.

عباسپور خاطرنشان کرد: برگزاری بزرگداشت روز معلم وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی بوده زیرا همه اقشار جامعه مدیون خدمات معلمان هستند.

فرماندار بابل گفت: هفته معلم امسال مقارن با انتخابات مرحله دوم بوده که امیدواریم با برنامه‌ریزی درست شاهد برگزاری بهتر جشن روز معلم باشیم و انتخابات خوبی هم در این دوره رقم بزنیم.

* تکریم از معلم زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب اجتماعی

رئیس آموزش و پرورش بابل نیز اظهار کرد: ترویج فرهنگ از سوی معلم امکان‌پذیر بوده و این زمینه‌ساز رونق اقتصادی، پیشگیری از آسیب اجتماعی، آرامش جامعه و تربیت نسل سالم در کشور است.

همت احمدی با اشاره به اینکه دستاوردهای مهم مورد نیاز جامعه تنها در سایه تکریم معلمان امکان‌پذیر است، افزود: نخستین سال ورود دانش‌آموزان المپیادی ما از مدارس غیربرخوردار و روستایی بود.

رئیس آموزش و پرورش بابل تصریح کرد: برای داشتن شهر بانشاط و فرزندان تعالی‌جو باید معلم شاد و پویا داشت، امروز استکبار جهانی قلب بچه‌ها را هدف قرار داده و میلیاردها تومان برای نابودی ارزش‌ها در کشور هزینه می‌کند اما به جرأت می‌توان گفت هنوز در شبکه‌های اجتماعی جایگاه معلم خدشه‌دار نشده است.

این مسئول یادآور شد: امسال نیز مراسم بزرگداشت روز معلم به شکل محوری در شهرهای گتاب، امیرکلا، جاده قدیم، جاده جدید، بابلکنار، مرکزی و برای بازنشستگان برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه همه شهروندان باید در هفته معلم مشارکت جدی داشته باشند، گفت: خواستار حمایت و همکاری بخشداران، دهیاران و دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار