معاون فرماندار قائمشهر
معاون فرماندار قائم‌شهر با تأکید بر لزوم توسعه شهرستان گفت: برنامه جامعی برای توسعه شهرستان در سه دهه گذشته تنظیم‌نشده است.
کد خبر: ۲۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 11 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، ایمان پویامهر بعدازظهر دوشنبه در اولین جلسه تنظیم بازار شهرستان قائم‌شهر، با اشاره به اینکه سال گذشته، سال جشنواره‌ها در قائم‌شهر بود، گفت: درسال جدید، از ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر، برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف و ایجاد بسترهای مناسب اشتغال‌زایی، صادرات، حمایت از تولیدات داخلی و درآمدزایی، به نحو احسن استفاده شود.

وی بابیان اینکه طی سه دهه گذشته برنامه جامعی برای توسعه قائم‌شهر، تنظیم‌نشده، بیان کرد: با همکاری شهرداری وادارات ذی‌ربط باید برای اشتغال پایدار در شهرستان قائم‌شهر و توسعه شهری برنانه ریزی شود.

معاون فرماندار قائم‌شهر ادامه داد: تنظیم بازار می‌تواند با شهرداری و اتاق اصناف جلسات مختلف گذاشته و با توجه به قدرت خرید مردم، برای رفاه حال شهروندان تصمیمات مناسبی را اتخاذ کند.

پویامهر با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال پایدار توسط جهاد کشاورزی و با همکاری بخشداری، تصریح کرد: از طریق این کارگروه اگر بازارچه‌های محلی قائم‌شهر دهستانی شود، دسترسی مردم خصوصا روستائیان به محصولات کشاورزی و مایحتاج روزانه بسیار سهل و آسان شده و شرایط اشتغال‌زایی هم فراهم خواهد شد.

در ادامه این جلسه، محمد شیرخانی رئیس اداره صنعت معدن تجارت قائم‌شهر در خصوص طرح بازدید نوروزی، اظهار داشت: با اجرای این طرح از هزارو ۷۳۵ مورد صنف، بازدید و ۱۲۱ پرونده به ارزش ریالی ۴۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: این طرح شامل بازدید از عرضه مواد پروتئینی و لبنی، میوه و تره‌بار، حبوبات و غلات، شیرینی‌ها، آجیل و خشکبار، پوشاک و کیف و کفش، آژانس‌های مسافرتی، واحدهای اقامتی رستوران‌ها و خواربارفروشی‌ها بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار