نماینده مردم بابل در مجلس
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به نیمه‌کاره بودن کمربندی و کنارگذر جنوبی شهر گفت: وزارت راه در تکمیل کنارگذر جنوبی بابل بدقولی کرد و مردم بابل از این بابت معترض هستند.
کد خبر: ۲۱۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 11 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین نیاز آذری در مرکز تحقیقات کشاورزی گاو دشت بابل گفت: وزارت راه و شهرسازی بجای ساخت فرودگاه کنارگذر جنوبی را تکمیل کند.

نماینده بابل با تحلیل نقش  کشاورزی در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان ساخت تحقق اقتصاد مقاومتی به حمایت از تولید گران و کارآفرینان منوط است.

نماینده بابل در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره ساخت فرودگاه در گاو دشت بابل گفت: درباره حواشی ایجادشده  به  وزرای دولت تذکر دادم و نگرانی‌های مردم بابل را از طریق معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری منتقل کردیم.

وی با اظهار اینکه وزارت راه اگر بودجه و اعتبار دارد کنارگذر جنوبی بابل را تکمیل کند، با انتقاد از تخریب و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی همگان را به اخلاق اسلامی فراخواند و افزود: برخی کاسبان سیاسی باهدف تشویش اذهان عمومی با سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی حساسیت‌های کاذب در جامعه ایجادمی نمایند درحالی‌که برای پیشرفت کشور به همدلی ، امید و آرامش نیازداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار