جانشین دریابانی مازندران
جانشین دریابانی مازندران گفت: از 15 اسفندماه تاکنون 2100 شناور تفریحی در مازندران ساماندهی شده است.
کد خبر: ۲۰۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 10 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، نعمت الله آزادی در جلسه طرح های دریا در ساری گفت: بیش از 200 نقطه منطقه ممنوعه در مناطق ساحلی مازندران وجود دارد که بیش از 90 درصد غرقی ها در این مناطق ممنوعه رخ می دهد و باید برنامه‌های کنترلی برای کاهش غریق در این مناطق را افزایش دهیم.

جانشین دریابانی مازندران درباره ساماندهی شناورهای تفریحی در سواحل استان نیز عنوان کرد: بیش از 800 فروند شناور از 15 اسفند و در سال جاری امسال بیش از 1300 فروند شناور تفریحی برای استفاده از مسافرین ساماندهی شده است.

وی افزود: 60 فروند شناور برای طرح ساماندهی و 500 نیرو در سطح استان برای نظارت در سواحل ساماندهی شده است.

آزادی با بیان اینکه بودجه کافی برای سوخت شناورها نداریم، اظهار کرد: 162 لیتر در ساعت سوخت شناورها است.

وی با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی توسط همه مجریان طرح دریا، افزود: خالکوبی افراد نجات غریق یکی از نمودهای ناهنجاری است که بهتر است از این افراد بکار گیری نشود.

مهران حسنی معاون اداره کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی مازندران نیز در این جلسه گفت:بازنگری در دستورالعمل طرح ساماندهی نیاز است و باید وظایف دستگاهی و کمیته‌ها مشخص شود و اصلاحیه های لازم صورت گیرد.

وی افزود: فرایند صدور مجوز در طرح دریا باید کامل روشن شود تا شاهد چالش عدم وحدت رویه در تعیین نرخ در برخی از شهرها شورای شهر و سازمان‌های مختلف به تعیین نرخ نپردازند.

معاون گردشگری مازندران گفت: وضعیت مدیریت طرح دریا مدیریت واحد را طلب می کند و نبود آن سبب نابسامانی طرح دریا و ایجاد دکه هایی با نرخ های متعدد می‌شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار