معاون جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید ۳۲ هزار و ۳۳۱ تن گوشت سفید صنعتی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: از این میزان ۲۵ هزار و ۵۷۶ تن در داخل زنجان مصرف و مابقی به استانهای همجوار صادر شده است.
کد خبر: ۲۰۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 04 April 2016
رحمان رستمخانی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان ضمن ارائه گزارشی از میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت سفید صنعتی استان در سال قبل اظهار داشت: استان زنجان یکی از استانهای مستعد و مناسب به منظور پرورش طیور در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سال 94، 18 واحد جدید پرورش مرغ گوشتی در استان زنجان به ظرفیت 453 هزار 500 قطعه به بهر‌‌ه‌‍‌برداری رسیده است، تصریح کرد: با اضافه شدن این واحدها تعداد واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان زنجان به 191 واحد با ظرفیت جوجه‌ریزی بیش از 5 میلیون و 445 هزار قطعه در هر دوره رسیده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: در سال گذشته بیش از 16 میلیون و 457 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی استان زنجان انجام شده است.

وی میزان گوشت سفید صنعتی تولید شده از واحدهای مرغداری گوشتی استان زنجان در سال 94 را 30 هزار تن عنوان کرد.

رستمخانی خاطرنشان کرد: با احتساب سایر منابع تولید گوشت سفید نظیر بوقلمون، مرغ مادر و تخمگذار حذفی کل تولید گوشت سفید صنعتی استان زنجان در سال قبل 32 هزار و 331 تن بوده است.

وی گفت: از این میزان 25 هزار و 576 تن در داخل زنجان مصرف و مابقی به استانهای همجوار صادر شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: با این اوصاف حدود 20 درصد از تولیدات در بخش گوشت سفید صنعتی استان زنجان در استانهای همجوار مصرف شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار