مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت که جابجایی مسافران نوروزی با ناوگان هوایی از فرودگاه های این استان در نوروز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد بیشتر شد.
کد خبر: ۲۰۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران ، موسی مشاء زمینی افزود: در این مدت 18 هزار و 702 مسافر با ناوگان هوایی ازسه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر در استان جابجا شدند.


به گفته وی مسافران نوروزی در این مدت با 222 سوتی پرواز به استان وارد و یا خارج شدند.


وی آمار مسافران ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری را در تعطیلات نوروزی ( 25 اسفند 94تا 14 فروردین ماه 95) افزون بر 13 هزار و 176 نفر اعلام کرده است.


به گفته وی در این مدت 126 سوتی پرواز از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری به مقاصد هوایی پیش بینی انجام شده است.


مازندران سه فرودگاه در ساری، رامسر و دشت ناز دارد که بیشترین پروازها و جابجایی مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه دشت ناز در 18 کیلومتری شهر ساری مرکز مازندران انجام می شود.


در نوروز سال جاری 11 میلیون و 600 هزار نفرشب مسافر در مازندران اقامت کردند که آمار مسافران در این استان شش درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداترس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
سلام - خدمت دوستان تابناک استانی
این خبر اگرچه دریافتی فرودگاه های استان بود- ولی با زحمت خبرنگار ایرنا تنظیم و بر روی خروجی قرار گرفت. حداقل خبر کپی رایت را با منباء درج کنید یا خودتان اصل خبر روابط عمومی را تنظیم و روی سایت قرار دهید.
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار