رییس دادگستری مازندران
رئیس دادگستری مازندران تاکید کرد: در صورت عدم وجود بودجه مناسب، زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی میسر می شود.
کد خبر: ۲۰۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 03 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،  حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در نشست اقتصاد مقاومتی در ساری اظهار کرد: باید دلایل مشکلات ادارات را شناسایی کنیم و با حذف ناهماهنگی‌ها سرعت توسعه را در مازندران افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه نباید اقدامات ستاد اجرایی را بر عهده استاندار قرار دهیم، تصریح کرد: باید اعضای تشکیلات ستاد اقتصاد مقاومتی مشخص و اقدام‌های اجرایی مسئولان بررسی شود.

رییس دادگستری مازندران با بیان اینکه تعیین تشکیلات، موضوع، زمان و تضمین برای اجرای اقتصاد مقاومتی ضروری است، خاطرنشان کرد: مسئولان به بهترین شکل وظایف خود را در این راستا انجام دهند و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

وی افزود: با وجود اینکه بودجه و اعتبار برای تحقق این امر لازم است اما زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است.

حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران نیز در این جلسه، گفت: توسعه فرهنگ وقف و زکات به عنوان یک ظرفیت مردمی می‌تواند در مردمی کردن اقتصاد کشور موثر باشد.

همچنین محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، نیز اظهار کرد: تثبیت و حفظ مشاغل موجود و توسعه معدن استان در توسعه اقتصاد مقاومتی در سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باید به صورت جدا از یکدیگر اقدام‌های مناسبی برای اقتصاد مقاومتی تبیین شود و به هر فعالیتی با نگاه اقتصاد مقاومتی نگاه نکنیم.

دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز، در این جلسه گفت: مردمی کردن اقتصاد نیاز به تغییر نگاه و همدلی است.

وی افزود: تا پایان برنامه ششم به احداث 6 میلیارد و 600 میلیون تومان برای سرویس‌های بهداشتی در مسیر راه استان نیاز است اما این مهم می‌توان با واگذاری یک قطعه کوچک زمین به بخش خصوصی و اجازه فعالیت اقتصادی در قالب فروشگاه به مسافران صورت پذیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: توسعه گردشگری نیازمند به توسعه راه، ایجاد ساخت و ساز و همکاری همه جانبه مسئولان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار