نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس
پنماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه تورم باید در کشور مهار شود، گفت: در برنامه پنج ساله ششم باید برای سروسامان دادن به وضعیت اشتغال جوانان برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۲۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 02 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه شورای اداری این شهرستان با قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، دستگاه‌های امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی و اداراتی که تجهیزات دادند، اظهار کرد: امیدواریم مجلس دهم در سایه تفاهم تعامل و همراهی برای حل مشکل عمده کشور که مهم‌ترین آن اشتغال است، موفق عمل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلفات دامی در کجور و مرزن‌آباد به دامداران خسارت وارد کرده است، افزود: وقتی یک دامدار برای گرفتن واکسن دام مراجعه می‌کند، نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد و این موضوع از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان، شهرستان‌ها و دامپزشکی‌ها باید بررسی و پیگیری شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات آب شرب روستای صلاح‌الدین‌کلای این شهرستان نیز که در فضاهای مجازی مطرح شد، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان باید در این زمینه پیگیری کنند.

* ضرورت اقتصاد مقاومتی درون‌زا

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید از خودمان شروع شود، تصریح کرد: حجم مبادلات کالا در بندر نوشهر در نیمه این ماه با 105 درصد رشد نسبت به مدت مشابه رتبه برتر در مقایسه با سایر بنادر کسب کرد که این مسئله ضرورت تجهیز و توسعه این بندر را بیشتر می‌کند.

وی از ایجاد سه دفتر مستقل ارتباطات مردمی در شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت به عنوان حوزه انتخابیه‌اش خبر داد و افزود: این اقدام برای راحتی کار ارتباط مردم و مدیران با مسئولان دفتر است، بنابراین دو نفر از مسئولان دفتر با مدیران ارتباط برقرار می‌کنند در غیر این‌صورت هیچ فردی حق ندارد از طرفم، خود را به مدیران معرفی کند و همه کارها از طریق دو مسئول معرفی شده در دفترم پیگیری می‌شود.

احمدی‌لاشکی ادامه داد: طرح‌ها و لوایح مصوب شده در مجلس نهم حدود 655 طرح و لایحه بود که در صحن علنی اعلام وصول شد و در 11 حوزه نیز کار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آموزش و تحقیقات نیز بیش از 42 طرح و لایحه پیشنهاد و تصویب شد، بیان کرد: در سال گذشته یک‌میلیارد تومان برای آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای از سوی مجلس مصوب شد و امسال هم یک‌میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص داده می‌شود تا زمینه جذب دانشجو در رشته‌های فنی‌حرفه‌ای فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مجلس بزرگ‌ترین خدمت به بهداشت و درمان شد و 15.5 درصد از بودجه کشور به بخش سلامت رسید.

* به سرانجام نرسیدن کشتارگاه صنعتی کجور

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سازمان حفاظت از محیط زیست با اقتصاد مقاومتی منافات دارد، متذکر شد: استاندار مازندران باید برای تحقق شعار سال وضعیت محیط زیست استان را حل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کجور با بیش از هزار و 100 کیلومتر وسعت برای هر کاری مشکل دارد و به بهانه البرز مرکزی، کشتارگاه صنعتی کجور با گذشت چند دولت هنوز به سرانجام نرسید.

وی در این زمینه ادامه داد: رویه اداره حفاظت محیط زیست استان به‌گونه‌ای است که سبب می‌شود در روند افتتاح این پروژه مشکل ایجاد شود.

* تورم باید در کشور مهار شود

وی در ادامه با بیان اینکه در رفع مشکل گرانی و یا مهار گرانی در این دولت خوب عمل شد، اضافه کرد: زمانی باید خوشحال شویم که با مهار رکود، رونق اقتصادی حاصل شود.

احمدی‌لاشکی با اشاره اینکه تورم باید در کشور مهار شود، گفت: مهم‌ترین مسئله برای جوانان وضعیت بد و نامطلوب اشتغال است که در برنامه پنج ساله ششم باید برای سروسامان دادن به وضعیت اشتغال جوانان برنامه‌ریزی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار