مسئول روابط عمومی فرمانداری بابل گفت: فرماندار و اعضای هیات نظارت استان مازندران هیچ کدوم بازداشت نشده اند وتنها فرماندار بابل اجازه خروج آرای اسکن شده را از فرمانداری به این گروه نداده است.
کد خبر: ۱۹۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی بادی کناری ازشهروندان بابل خواست بهشایعاتی که در این زمینه از سوی برخی از کانال‌ها و گروه‌ها که مغرضانه به تشویش اذهان عمومی می پردازند توجهی نکنند.

مهدی بادی کناری گفت: برخی از کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه مجازی فعال هستند و اطلاع دقیقی از چگونگی کار ندارند و اکتفا به شنیده هایی می‌کنند که کذب محض است و فقط جهت تشویش اذهان عمومی ارائه می‌شود از این رو تقاضا می کنیم از دامن زدن به شایعات این چنینی بپرهیزند.

وی در خصوص شایعات اخیر این دسته از کانال‌های تلگرامی تصریح کرد: برای بررسی شکایت ارائه شده از سوی یکی از کاندیداها بازرسانی از سوی هیات نظارت استان به فرمانداری جهت بازشماری تعدادی از صندوق‌ها مراجعه کردند و با پیشنهاد بازرسان هیات نظارت صندوق‌هایی انتخاب شدند و در عمل به جای بازشماری آرای صندوق‌های انتخاب شده شروع به اسکن تک تک آرای این صندوق‌ها پرداختند و به همین جهت با مخالفت فرماندار مواجه و پس از اتمام کار با ممانعت فرماندار از خروج این اطلاعات و دستگاه اسکنر از فرمانداری روبرو شدند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بابل با بیان اینکه فرماندار بابل در راستای حفظ و صیانت از آرای مخفی مردم از خروج اطلاعات اسکن شده و اسکنر از فرمانداری جلوگیری کرد؛ افزود:هیچگونه بازداشتی در این راستا در کار نبود و اگر هم بازرسان هیات نظارت استان مدعی هستند که بازداشت شدند به اصرار خودشان مبنی بر خروج اطلاعات و اسکنر مذکور از فرمانداری خارج نشدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرماندار بابل با حکم دادستان استان بازداشت شد، ابراز کرد: اینجانب ضمن رد این خبر اعلام می‌کنم بنده به اتفاق هیات اجرایی انتخابات شهرستان تا پاسی از شب در فرمانداری حاضر بودیم و هیچ حکمی مبنی بر بازداشت فرماندار مشاهده نکردیم.

در پایان نیز مهدی بادی کناری با دعوت مردم شهرستان بابل به حفظ آرامش از آنها خواست تا در حماسه ای دیگر در 10 اردیبهشت 95 با انتخاب فردی اصلح، به حفظ وحدت و همدلی بپردازند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار