مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم با دشمن است.
کد خبر: ۱۹۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 09 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان  در همایش کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در مازندران گفت: با توجه به شرایط بسیار حساس فرهنگی در کشور کانون‌های فرهنگی و تبلیغی قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم با دشمن است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا (س) وبا تقدیر از متصدیان برگزاری این گردهمایی اظهار داشت: بصیرت و تبعیت از ولایت شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا سلام‌الله علیها است.

وی در ادامه افزود: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در طول عمر کوتاه خود خصوصاً بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و در زمان امیر مؤمنان علی (ع) تنها مدافع حریم ولایت بوده و منشاء برکات و خیرات برای همه مسلمانان و شیعیان جهان بودند.

شکریان در ادامه تمسک و توسل به قرآن و اهل‌بیت (ع) را سرلوحه همه فعالیت‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: قران و سیره اهل‌بیت (ع) باید الگوی علمی و عملی ما در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در کشور باشد و از این ظرفیت عظیم خداوندی باید بیشترین بهره را ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران سیره و سبک زندگی حضرت زهرا سلام‌الله علیها بیانگر تبعیت و اطاعت‌پذیری ایشان در برابر ولی امر خود دانست و تصریح کرد: امروز سردار اصلی جبهه فرهنگی در کشور مقام معظم رهبری است و همه ما در برابر ایشان باید این‌گونه رفتار کنیم و به دنبال تحقق مطالبات و منویات معظم له در حوزه فرهنگ باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه خصوصاً در مسئله تهاجم فرهنگی و رخنه فرهنگی تأکید کرد: هدف اصلی دشمن برای نفوذ در کشور با حمله نظامی و لشکرکشی امکان‌پذیر نیست ازاین‌رو درصدد نفوذ با جریان‌های فکری و فرهنگی است.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در مازندران هدف اصلی این گردهمایی کانون‌های فرهنگی را ایجاد وحدت و زمینه‌ساز تعامل بیشتر در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی در استان دانست و خاطرنشان کرد: امروز کار فرهنگی در کشور بسیار مقدس است پس در تقویت این وظیفه مقدس همه باید تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام شکریان در ادامه به تلاش کشورهای استکباری و غرب در توقف نشر و ترویج معارف اسلامی در جهان اشاره و تأکید کرد: تقویت باور ما می‌توانیم در جبهه فرهنگ امروز امری اجتناب‌ناپذیر است و باید این شعار را در عرصه میدانی و عملیاتی بکار گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی را قرارگاه اصلی مقابله با جبهه جنگ نرم دشمن خواند و تصریح کرد: با ایجاد شبکه عظیم مردمی و فرهنگی در استان می‌توان در مقابله با جریان‌های معاند و مخالف مبارزه کرد و افسران فرهنگی جوان تربیت کرد.

این مسئول فرهنگی درصحنه بودن فعالان فرهنگی را در تمامی عرصه‌ها مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: به‌روز بودن فعالیت‌های فرهنگی و استفاده درست از فنّاوری‌های نوین تبلیغی و فرهنگی می‌تواند کارگشای بسیاری از مشکلات در حوزه فرهنگی باشد و باید از این فنّاوری بیشترین بهره را برد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار