مسئول اداره میراث فرهنگی بیله سوار خبر داد؛
ابراهیمی معاون فرماندار شهرستان بیله سوار، اطلاع رسانی، تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و خصوصی را برای معرفی شایسته شهرستان، امری ضروری در جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دانست و بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروز سال 95 تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 07 March 2016
20 مرکز اقامتی شهرستان بیله سوار اعم از میهمانپذیر، خانه مسافر و مدارس با ظرفیت اسکان 770 نفر، آماده استقبال از گردشگران نوروز امسال است.

آمادگی 20 مرکز اقامتی بیله سوار برای اسکان گردشگران نوروز95

به گزارش تابناک اردبیل، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله سوار به ریاست ابراهیمی معاون فرماندار و با حضور اعضای ستاد این شهرستان به منظور هماهنگی برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروز 95 برگزار شد.

فرنام حامد مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار در این جلسه از آمادگی 15مرکز اقامتی اعم از مهمانپذیر و خانه مسافر با ظرفیت 420 نفر در یک شبانه روز و همچنین پنج مدرسه در بیله سوار و بخش جعفرآباد با ظرفیت 350 نفر برای اسکان مسافران در طول ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: در این جلسه هر یک از کمیته های ستاد به صورت جداگانه به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت های صورت گرفته در رابطه با مصوبات جلسات پیشین ستاد و بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات در اجرای برنامه ها پرداختند.

معاون فرماندار شهرستان بیله سوار نیز با اشاره به ظرفيت هاي گردشگري بسيار مطلوب این شهرستان در سطح كشور، اظهار داشت: دستگاه ها با ارائه طرح هاي ويژه گردشگري، زمينه جذب مسافران و رشد اقتصادي شهرستان را در جهت تقويت و رونق صنعت گردشگري فراهم كنند.

ابراهیمی، توجه ويژه به امر بهداشت و نظافت اماكن مورد بازديد گردشگران را يادآور شد و افزود: علاوه بر جاذبه هاي گردشگری، نظافت محيط نيز در جذب و يا دفع گردشگر عامل مؤثري است.

وی بر نظارت دقیق و ساماندهی محل های ذبح دام، نانوایی ها، زیباسازی و پاک سازی محیط روستا، نظارت بر نحوه توزيع و قيمت‌گذاري كالاها در فروشگاه ‌هاي مواد خوراكي و پوشاك، تجهيز اقامتگاه ها، مسافرخانه‌ ها و مدارس شهرستان براي مسافران، آماده‌باش دستگاه‌ ها براي امدادرساني جاده‌اي، توزيع بروشورهاي اطلاع ‌رساني از مكان‌هاي فرهنگي، تاريخي و گردشگري و نصب پلاكارد توسط دهياران در سطح شهرستان براي مشخص كردن مكان‌هاي ديدني روستايي، سرويس دهي پايانه حمل و نقل مسافري و ایجاد روشنایی مسیر گذر گردشگران تاکید کرد و از بخشداران و مسوولان ستاد اجرایی خدمات سفر و دهیاران خواست تا بیش از گذشته امنیت مسافران را در مسیرهای آمد و شد و محل های اسکان تأمین کنند.

این مقام مسوول وضعیت شهرستان بیله سوار مغان را برای استقبال از گردشگران بسیار مناسب توصیف و بیان کرد: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، وجود گمرک، پایانه، بازارچه مرزی و بین المللی و تردد روزانه یک هزار و 500 نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت هایی است که می تواند در رونق گردشگری این منطقه مؤثر باشد.

وی اطلاع رسانی، تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و خصوصی را برای معرفی شایسته شهرستان، امری ضروری در جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دانست و بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروز سال 95 تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار