نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر در هر جایی از دستگاه کشور فسادی روی دهد از خود نشان بر جای می‌گذارد ولی تنها جایی که فساد اقتصادی بدون هیچ اثر باقی می‌ماند مجلس است.
کد خبر: ۱۹۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 04 March 2016

به گزارش تابناک مازندران عزت‌الله یوسفیان‌ملا در یادواره 57 شهید دهستان هرازپی بخش مرکزی این شهرستان در روستای سعدین‌کلا، اظهار کرد: عدالت کلمه زیبایی است که در جامعه‌ افراد عادل را  قابل احترام، امین و توانمند می‌دانند. عادل در احکام دینی و فقهی فردی است که گناه کبیره نکرده و به گناه صغیره اصرار نورزد.

وی با اعلام اینکه در بسیاری از موارد عدالت در افراد شرط مهمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: در امر قضا قاضی باید عدالت داشته باشد و این امر محرز شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در عرف عدالت به معنی این است که هر چیزی در جای خود قرار گیرد، بیان کرد: با مشاهده فساد اقتصادی می‌توان دریافت که در انتصاب‌ها عدالت رعایت نشده است.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی انتصاب نابه‌جا نداشتند تا بعدها فساد مالی و دیگر فسادها روی دهد، ادامه داد: امروزه انتشار برخی اخبار در زمینه فسادهای اقتصادی تکان‌دهنده و نگران‌کننده است البته پرونده اشخاصی در دستگاه قضا و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح بود که با بررسی آن تصورمان این بود که دیگر تکرار نشود ولی به‌دنبال آن افراد دیگری روی خود را نشان دادند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه وجود فساد اقتصادی ناشی از عدم انتصاب صحیح و رعایت عدالت است، ادامه داد: البته در این بین افرادی دیگری دارای فساد اقتصادی بودند که رسانه‌ای و سیاسی نشدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بانک‌ها تنها مکانی هستند که برای مفسدان اقتصادی جایگاه محسوب می‌شوند، گفت: در برخی پرونده‌ها نام مدیران بانک‌ها وجود داشته که آنها هم مقصر هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون بیش از 3 میلیون و 300 هزار هکتار از اراضی کشور واگذار شد، بیان کرد: در این بین حدود یک میلیون هکتار از این اراضی به شهرک صنعتی، مراکز علمی، دانشگاه، مراکز بهداشتی و دینی تبدیل شدند ولی بیش از 2 میلیون و 300 هزار هکتار از اراضی به ناحق واگذار شده است که این موضوع را به رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش دادم.

یوسفیان‌ملا با اشاره به لزوم رعایت عدل از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت در زمینه از بین رفتن فسادها، خاطرنشان کرد: در مجلس تعداد محدودی از نمایندگان به‌دنبال مسائل سیاسی و اقتصادی هستند که مسائل سوء سیاسی در مجلس اتفاقاتی همانند مجلس ششم را به بار می‌آورد البته اگر فتنه 88 در مجلس ششم اتفاق می‌افتاد معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا ختم می‌شد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام اینکه همه افراد باید در مسائل سیاسی از رهبر انقلاب اسلامی تبعیت کنیم، بیان کرد: این امر اصل و اساس محسوب می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر در هر جایی از دستگاه کشور فسادی روی دهد از خود نشان بر جای می‌گذارد ولی تنها جایی که فساد اقتصادی بدون هیچ اثر باقی می‌ماند مجلس است.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه با مشخص شدن فساد نماینده مجلس نمی‌توان کار خاصی انجام داد، بیان کرد: اگر نماینده‌ای در مجلس به فکر فساد باشد چنان ماهرانه می‌تواند به‌دنبال فساد باشد که هیچ ردی از او برجای نماند.

وی با اعلام اینکه امروزه دنیا از شهادت‌طلبی و استکبارستیزی ایرانی‌ها هراس دارد، تصریح کرد: شهدا پشتوانه این مملکت هستند و وجود شهدا از عوامل بازدارنده حمله نظامی دشمنان به ایران اسلامی است.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی تمام تلاش و کوشش خود را به‌کار گرفتند، گفت: امروزه در هیچ روستایی سراغ نداریم که با برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان نشان از مزار شهیدی نباشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر روزی نگاه ما به خانواده شهدا و ایثارگران تغییر کند به گرفتاری می‌افتیم، بیان کرد: اگر امروزه کشورمان به‌تنهایی مقابل تمام سران کفر در مذاکرات ایستادگی کرده و آنها را وادار به توافق کرده است به برکت خون شهداست.

یوسفیان‌ملا با اعلام قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی تنها نهادی است که همه دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها جز نهاد مقام معظم رهبری باید از مسیر آن عبور کنند.

وی در پایان گفت: اگر نماینده مردم در مجلس با رأی حداکثری مردم راهی مجلس شود می‌تواند با قدرت و صلابت به دفاع از حقوق مردم خود بپردازد و حرف‌های آن در دفاع از حق مردم آن حوزه انتخابیه بُرنده‌تر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار