مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از پیشرفت 20 تا 22 درصدی استادیوم 5 هزار نفری فوتبال شهرستان چالوس خبر داد و گفت: برای زمین فوتبال (روباز) 11 هزار و 862 متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۹۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 02 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین‌زادگان درباره افتتاح استادیوم 5 هزار نفری چالوس اظهار کرد: با توجه به مصوبات سفر پربرکت مقام معظم رهبری درباره احداث استادیوم 5 هزار نفری شهرستان چالوس، پیگیرهای لازم برای تسریع در ساخت آن مجموعه ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره مشخصات فنی این پروژه افزود: با عنایات مقام معظم رهبری زمینی به مساحت حدود 5 هکتار در محدوده این شهرستان جانمایی و در اختیار شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت تا عملیات احداث هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

وی از پیشرفت 20 تا 22 درصدی استادیوم 5 هزار نفری فوتبال شهرستان چالوس خبر داد و افزود: در این پروژه برای زمین فوتبال (روباز) 11 هزار و 862 متر مربع، زمین تمرین بسکتبال 643 متر مربع و برای زمین والیبال 800 متر مربع در نظر گرفته شده است.

حسین‌زادگان با تاکید به اینکه هدف ما ساخت استادیومی با کاربری بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: تلاش شده در این پروژه دست‌کم استانداردها در ایجاد فضای سبز، پارکینگ، جانمایی تماشاگران، خبرنگاران، استخر، سونا، رختکن مجهز و جایگاه ویژه مهمانان رعایت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار