مدیرکل منابع طبیعی مازندران
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری گفت: میزان جنگل خواری و دست اندازی به جنگل با همکاری نهادهای ذیربط در استان به صفر رسیده است.
کد خبر: ۱۸۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 29 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، ستار بابایی افزود: در دوسال گذشته تا به الان با هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی، قوه قضاییه واستانداری توانستیم میزان جنگل خواری در استان را به صفر برسانیم.

وی به برنامه‌های هفته منابع طبیعی اشاره و بابیان اینکه برنامه‌های متعددی در هفته منابع طبیعی خواهیم داشت، گفت: زنگ طبیعت، نشست با دانشجویان، اصحاب رسانه، درخت‌کاری و جشنواره عکس از برنامه‌های هفته منابع طبیعی خواهد بود.

وی کل نهال‌های که توزیع‌شده در استان را ۳۸۰ هزار اصله نهال عنوان کرد و افزود: نهال‌های رایگان از گونه‌های سوزنی‌برگ و پهن‌برگ است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اشاره به اینکه منابع طبیعی بر فرایند کاشت نهال‌های واگذارشده نیز نظارت می‌کند، بیان داشت: فرهنگ غرس کردن نهال هرساله در حال تقویت است و استقبال مردمی درگرفتن نهال رایگان نیز خوب است.

بابایی بابیان اینکه در سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ هکتار جنگل‌کاری دراستان مازندران داشتیم، اذعان داشت: در سال جاری با توجه به محدودیت‌های اعتباری هزار و ۶۰۰ هکتار جنگل‌کاری داشتیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار