امام جمعه پارس آباد گفت: به برکت انقلاب اسلامی ، ایران هم اکنون در ردیف هشت کشور قدرتمند دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 11 February 2016
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز پنجنسبه در اجتماع راهپیمایان پارس آباد افزود: با وجود تحریم ها، توطئه ها و شیطنت های دشمنان، ایران به پیشرفت های بزرگی در عرصه ها و زمینه های مختلف از جمله صنایع نظامی، هوا و فضا، فناوری هسته ای و علوم پزشکی نایل شده است.
وی اظهار کرد: طبق گزارش کشورهای اروپایی و آمریکایی، ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم از نظام و ولایت، اتحاد و یکپارچگی مردم، حفاظت از دستاوردهای انقلاب، جزو برترین کشورهای جهان است.
وی با بیان اینکه ملت غیور و فهیم ایران حول محور قرآن و ولایت حرکت می کند، ادامه داد: کشورهای غربی و اروپایی معتقدند تنها راه تضعیف و شکست نظام اسلامی، ایجاد نفاق و اختلاف بین مردم و مسوولان و گسست وحدت و اتحاد ملی است.
وی با اعلام اینکه کشور ایران از نظر مادی و انسانی دارای پتانسیل ها و ذخایر ارزشمند و گرانبهایی است، اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی، به رغم این ظرفیت ها و ذخایر، به واسطه غارت و چپاول و حضور بیگانگان، خیانت های رژیم ستمشاهی، ایران به یک کشور ضعیف و عقب مانده تبدیل شده بود.
او بر ضرورت حفظ و دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: با وجود گذشت 37سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و به رغم همه دسیسه ها و تهدیدها، تحمیل جنگ 8ساله و تحریم ها، ملت عزیز ایران محکم و استوار در مسیر نورانی به حرکت خود ادامه می دهد.
رشادی بیان کرد:در حال حاضر ایران اسلامی به برکت این انقلاب و خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، بصیرت و آگاهی مردم در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
شهرستان پارس آباد در 230کیلومتری اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار