امام جمعه موقت ساری
امام جمعه موقت ساری بر حضور گسترده مردم در راهپیمائی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد و گفت : شعار همدلی و همزبانی با شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر محقق می شود .
کد خبر: ۱۷۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 05 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود : رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) ، وفاداری مردم و پیروی از اسلام ناب محمدی مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و تبیین این عوامل موجب ماندگاری انقلاب و نظام می شود.

وی با تاکید بر این که امام خمینی (ره) یک فرد استثنائی و مقدس پس از انبیاء و اولیاء بود ، گفت : در آن زمان که ابرقدرت های شرق و غرب دین را افیون جامعه معرفی کرده بودند ، ایشان با توکل خدا و حمایت مردم خداجو و پیروی از فرهنگ عاشورائی ثابت کرد که اسلام ناب محمدی همواره باعث رهایی مظلومان از چنگال ستمگران است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ولایت فقیه را عامل امنیت کشور و ماندگاری جمهوری اسلامی دانست و گفت : در حالی که کشورهای منطقه گرفتار جنایات متحجرانی همچون داعش هستند ، ایران اسلامی به خاطر دارا بودن این نعمت الهی در امنیت و آرامش به سر می برد.


وی افزود : درس های مهمی که انقلاب اسلامی به ما آموخت هم اکنون موجب هوشیاری مردم منطقه و بیداری اسلامی آنان شده است و بدون پروا با قدرت های سلطه طلب و دیکتاتوری مبارزه می کنند.


** رجحان منافع ملی بر جناحی 

امام جمعه موقت ساری همچنین با اشاره در پیش بودن دو انتخاباب بزرگ و سرنوشت ساز ، بر ضرورت ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی تاکید کرد .


وی گفت : گروههای مختلف سیاسی نیز بدانند که تنها با در نظر گرفتن منافع ملی می توانند به فعالیت انتخاباتی بپردازند.


یوسف پور از مردم نیز خواست تا از بین نامزدها شایسته ترین، متقی ترین و دلسوزترین افراد را برای نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنند .


امام جمعه موقت ساری برقراری آرامش در فضای انتخابات را ضروری دانست و تاکید کرد : مردم با خاطری آسوده باید از بین سلایق گوناگون معتقد به نظام به فرد مورد نظر خود رای دهند.


وی رعایت اخلاق اسلامی ، قانونمداری ، پرهیز از تخریب رقبا و دوری از تضعیف شورای نگهبان را هم ضروری دانست و گفت : مردم از هرگونه قانون شکنی و ایجاد ناآرامی تنفر دارند.


یوسف پور از شورای نگهبان به عنوان مرجع نهائی تائید و رد صلاحیت داطلبان نام برد و افزود : این نهاد خادم نظام و مردم است و همه با حفظ حرمت افراد این شورا ، موجبات دلسردی و نا امیدی دشمنان را فراهم خواهیم کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار