نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت‌های عظیم ملت ایران از زمان انقلاب تاکنون به پشتوانه مردم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله علی معلمی در دیدار با مسئولان شهرستان قائم‌شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه در آغازین روزهای دهه فجر در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، آنچه که ما را به اهداف خود رسانید حق است و موفقیت مذاکره کنندگان را به آنان و ملت ایران تبریک می گویم، اظهار کرد: اگر پشتوانه عظیم ملت ایران نبود این موفقیت حاصل نمی شد‌ و این پشتوانه را باید حفظ کنیم.

وی افزود: مرجعی که امام را تبعید کرد اگر می‌دانست امام با چه استقبالی مواجه می شود چنین کاری نمی کرد.

معلمی با بیان اینکه خداوند فرصت درست مدیریت را در اختیار شما مدیران قرار داد هرکس درست عمل کند خداوند عمل درست آن را ضایع نمی کند، اظهار کرد: امام راحل خالص بود بنابراین مورد ارادت خدا قرار گرفت از این رو کار خالصانه همیشه مورد ارادت خداوند است.

وی یوم الله 22 بهمن را روز قدرت نمایی خداوند عنوان کرد و یادآور شد: همه آنانی که در پیروزی انقلاب پیش قدم بودند باید هوشیار باشند که مبادا هدف را که راه خدا بود فراموش کنند؛ اگر کسی مراقب مسیرش باشد خداوند او را مورد عنایت قرار می دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به مناسبت روز 22 بهمن هم باید در فضای خانوادگی و ادارات موجی ایجاد کنیم، خبر داد: امسال سردار مومنی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور میزبان شهروندان قائم‌شهری در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی در پاسخ به برخی شایعات نیز تصریح کرد: چون انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی هر دو همزمان است از همان روز نخست اعلام کردم در مقابل همه کاندیدا ممتنع هستم و هیچ کس را نفی و اثبات نمی کنم و تا کنون هم براین اصل ساکت ماندم.

معلمی در حالی که از مردم خواست که خودشان برای انتخاب تصمیم بگیرند زیرا مردم خودشان قادرند افراد را شناسایی کنند، عنوان کرد: اگر کسی احساس کرد برای تصمیم گیری نهایی نیاز به مشورت دارد و این کار را انجام دهد و سپس خودش تصمیم بگیرد و به دیگران فرصت ایجاد شائبه و شایعات را ندهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار