فرماندار آمل
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه آمل با اشاره به رتبه هجدهم این شهرستان در جذب اعتبارات استانی, گفت: ضریب تخصیص اعتبارات استانی مازندران به آمل کاهش یافت.
کد خبر: ۱۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدجعفر رسولی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال آمل با اعلام اینکه آمل امسال در جذب اعتبارات خوداشتغالی و کارآفرینی در رتبه هجدهم استانی قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به جایگاه صنعتی و کشاورزی شهرستان این رتبه شایسته نیست و این به عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌ها برمی‌گردد.

وی با تاکید براینکه سال گذشته این شهرستان علاوه بر جذب کامل اعتبارات بالغ بر 17 میلیارد تومان در جذب اعتبار توسعه در بخش کشاورزی افزایش داشته است، افزود: امسال ظاهرا مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی تلاشی برای جذب سهمیه خود ندارند چرا که با تلاش هر یک از این دستگاه‌ها آمل می‌توانست حداقل در رتبه دوم یا سوم قرار گیرد.

رسولی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در ارائه تسهیلات بانکی نسبت به برخی از سخت‌گیری بانک‌ها معترض بودند، افزود: برگزاری چنین جلساتی برای رفع این مشکلات بوده و عدم حضور مدیری در این جلسات پذیرفته نیست و در صورت تکرار به استان گزارش می‌شود.

معاون فرماندار ویژه آمل با اشاره به معرفی متقاضی برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی از سوی دستگاه‌ها به بانک‌ها فرصت یک‌هفته‌ای به آنها داد و گفت: در صورت عدم سرعت مدیران جهت معرفی به بانک‌ها با پایان سال بانکی مواجه می‌شوند که کار را برای متقاضیان و بانکی‌ها سخت می‌کند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر جذب اعتبارات مرتبط خود باشند زیرا در صورت عدم جذب این بودجه‌ها به دیگر شهرستان‌های استان واگذار می‌شود.

رسولی با بیان اینکه امسال بالغ بر 128 میلیارد ریال تسهیلات بانکی خوداشتغالی به دستگاه‌های بسیج سازندگی، بهزیستی، کمیته امداد، صندوق کارآفرین اختصاص یافته است، افزود: اگر چه از بانک کارآفرین نسبت به جذب سرمایه‌گذار گله‌مند هستیم و باید برای این امر نگاه ویژه داشته باشند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار