فرماندار اردبیل گفت: هرگونه تغییر و جابجایی مدیران و نیروها در ادارات تا اتمام انتخابات در دستگاه‌های اجرایی ممنوع شده تا جلوی برخی بهانه‌جویی‌ها گرفته شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 26 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با دست‌اندرکاران انتخابات 7 اسفند در اردبیل اظهار کرد: ما به تمام دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم که از هرگونه جابجایی نیرو و مدیری در دستگاه اجرایی دست برداشته و اجازه ندهند تا در فضای تبلیغات انتخابات عده‌ای برداشت‌های متفاوت و مختلفی را از این موضوعات و مسائل داشته باشند.

وی به مصادف بودن دهه فجر و دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار حضور پررنگ مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای از داوطلبان مجلس بخواهند این فضا را به یک فضای تبلیغاتی به نفع خود تغییر دهند.

فرماندار اردبیل از کاندیداها خواست تا نسبت به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی پایبند باشند و از هرگونه بداخلاقی پرهیز کنند.

زنجانی افزود: کاندیداها در کنار رعایت الزامات قانونی و اخلاقی باید سعی کنند تا فضای موجود در جامعه را به خوبی رصد کرده و مدنظر قرار دهند، چراکه براساس رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری انتخابات پیش‌رو صحنه بزرگ یک رقابت و مسابقه ملی است و در این رقابت در واقع برد و باخت برای ملت مفهومی ندارد.

این مسئول بیان کرد: در هر صورت در این صحنه انتخابات برنده واقعی مردم هستند و ضرورت دارد به تقویت اعتماد مردم به نظام و ارکان آن همه توجه کرده و با پایبندی به قوانین و مقررات سعی کنند تا انتخابات پیش‌رو انتخاباتی از جنس مردم و برای تقویت پایه‌های مستحکم نظام باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل به دیدار اخیر استانداران و فرمانداران با رئیس جمهور نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست از دستاوردهای نظام در موضوع برجام و اجرایی شدن آن برای توان‌افزایی و بالا رفتن اقتدار نظام در صحنه‌های مختلف تاکید شده تا شیوه غلط اسلام هراسی که برخی از دشمنان این نظام دنبال می‌کردند به یک پروسه شکست خورده تبدیل شود.

زنجانی با بیان اینکه اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال در کنار حمایت از دستاوردهای نظام اسلامی و حرکت معقول دولت تدبیر و امید سعی خواهد شد فضای امیدواری و دلگرم کننده‌ای برای مردم به وجود آید، ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا امید و نشاط به جامعه بازگشته و با خروج از وضعیت رکود زمینه‌ای فراهم آید تا برای اشتغال و رونق اقتصادی مردم امیدوارتر باشند.

وی بار دیگر بر هرگونه دخالت دستگاه‌های دولتی در انتخابات و حرکت آنها به نفع یا علیه کاندیداهای هشدار جدی داد و عنوان کرد: قطعا با چنین مصادیق تخلفی برخورد می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: تا پایان انتخابات هرگونه جابجایی و تغییر مدیران و نیروها در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است چرا که برخی برداشت‌های غلط و ناروا زمینه سوءاستفاده‌های احتمالی را فراهم می‌آورد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
سلام جناب فرماندار - مديريت استان در تغيير مديران چنان قوي عمل كرده كه براي چند دولت آينده هم نيازي به تغيير اين نيرو ها نيست ؟؟؟؟؟/!!!!!
بدنبال بهانه ميگردي تا نيروهاي ضعيف چند روزي بيشتر در پست مديريت باشند و انتخابات هم بها نه خوبي است و..
پيشنهاد ميكنم به عنوان يك الگوي ملي به همه استانها پيشنهاد بدهيد و...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار