مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری اماکن ورزشی این استان به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 21 January 2016
به گزارش ایرنا ، ایوب بهتاج روز پنجشنبه در نشستی با مسوولان حوزه ورزش استان گفت: 130 سالن و فضای ورزشی در استان وجود دارد که بخش عظیمی از آنها به ویژه در شهرستان ها واگذار شده و تعدادی از این سالن ها نیز که با استقبال بخش خصوصی روبرو نشده در اختیار هیات های ورزشی قرار گرفته است.
وی افزود: در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با موانع و مشکلاتی در واگذاری سالن ها و اماکن ورزشی روبرو هستیم ولی تلاش می شود تا در حد امکان از این ظرفیت برای توان افزایی ورزش استان به ویژه هیات های ورزشی استفاده شود.
وی همچنین به واگذاری بیش از 90 سالن و مکان ورزشی در سال جاری به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر جایگاه استان به لحاظ واگذاری و ساماندهی
اماکن ورزشی از رتبه ضعیف 27 کشوری به رتبه ممتاز ملی تغییر یافته است.
بهتاج بر لزوم تقویت نظارت و بازرسی از سالن ها و اماکن ورزشی تاکید کرد و افزود: این بازرسی ها با هدف جلوگیری از عرضه مواد افزودنی و دوپینگی و حفظ سلامت فضای ورزشی و دور نگهداشتن آنها از برخی ناهنجاری ها است که در بیش از 480 مورد بازرسی که انجام شده در 50 نوبت باشگاه های ورزشی پلمپ شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین افزود: با اخذ تعهد و اصلاح نارسایی ها نسبت به بازگشایی اماکن ورزشی پلمپ شده اقدام می شود.
وی با اشاره به توسعه و تجهیز مکان های ورزشی و احداث کارگاه های ورزشی در استان افزود: بیشتر شهرستان های استان از داشتن خوابگاه ورزشی محروم هستند اما در یک سال گذشته تلاش شد با تکمیل خوابگاههای ورزشی شهرستان های مشگین شهر و گرمی نسبت به احداث خوابگاه در شهرستان های خلخال و پارس آباد اقدام شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار