دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران عدم نظارت صحیح و کارآمد بر خصوصی سازی را موجب بروز فساد اقتصادی وتعطیلی برخی از شرکت ها عنوان کرد.
کد خبر: ۱۶۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، نصرالله دریابیگی در نشست با کارگران و کارفرمایان تصریح کرد: امروز جامعه کارگری با سیلی صورت خود را سرخ می‌کند و کارگران امنیت شغلیآنها به خطر افتاده و کرامت آنها نیز خدشه‌دار می‌شود.

وی ادامه داد: مسئله عدم تحقق عدالت اجتماعی موجب رکود بازار شده است و کارگران مبالغی از بیمه تامین اجتماعی طلب دارند.

دریابیگی عدم نظارت صحیح و کارآمد بر خصوصی سازی را موجب بروز فساد اقتصادی وتعطیلی برخی از شرکت ها عنوان و اظهار کرد: سیاست‌های غلط اقتصادی سبب شده که برخی از کارآفرینان از تولید و رونق اقتصادی باز بمانند و اولین قربانیان این اتفاقات کارگران هستند.

وی ادامه داد: امروز تشکیلات کارگری که در دفاع مقدس اولین گروهی بودند که سبب پیروزی انقلاب شدند در حد و اندازهمدیران جامعه هستند و همه آنها از سواد بالایی برخوردارند.

رییس کانون بازنشستگان مازندران گفت: ما به عنوان تشکیلات کارگری آمادگی کامل داریم در سایه ولایت فقیه با اتحاد با کارفرمایانهمچون دو بال پرنده بتوانیم موانع را مرتف و به اوج برسیم و هرکه بخواهد بین ما اختلاف بیندازدمخالف کار و اقتصاد جامعه است.

وی دستمزد را یکی از عوامل برون رفت رکود کشور و از نمادهای عدالت اجتماعی دانست و افزود: دستمزد قابل قبول برای کارگران و بازنشستگان از عوامل برون رفت رکود اقتصادی است.

دریابیگی بیان کرد: تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی تورم سیاسی و پنهان و غیرواقعی است و در مازندران در روزهای تعطیل استان تورم بالایی ایجاد می شود و این به سبب هجوم گردشگران به این خطه است.

وی ادامه داد: اکنون آزادی عمل به لحاظ شرایط سخت اقتصادی از کارگران گرفته شده است و کارگران در واحدهای صنعتی از آزادی که این همه برای آن شهید دادند بهره مند نیستند.

دریابیگی با بیان اینکه شعارهای برخی از مسئولان در زندگی شان مصداق ندارد، افزود: استفاده از مبلمان خارجی، سرو غذا با برنج خارجی، استفاده از پوشش ترک و... در رفتار مسئولانی که دم از حمایت از تولیدات داخلی می زنند برازنده نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار