رییس هیات والیبال استان اردبیل از برگزاری مسابقات والیبال روستایی برای نخستین بار در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 14 January 2016
نادر فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این مسابقات با هدف اشاعه فرهنگ ورزش و شور و نشاط بین جوانان روستایی با عنوان جام بزرگداشت مرحوم حسین معدنی سرمربی فقید تیم ملی والیبال ایران که روستای قره لر نمین زادگاه وی می باشد برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این مسابقات را بهمن ماه امسال و مکان آن را خانه والیبال استان عنوان کرد و افزود: تاکنون 16 تیم روستایی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
فلاحی همچنین از برگزاری جام والیبال پیشکسوتان برای اولین بار در استان با عنوان جام بزرگداشت پیشکسوت ارزشمند والیبال دکتر اسد سکاکی خبر داد و بیان کرد: با این حرکت ابتکاری هیات والیبال استان اولین بارجام با عنوان پیشکسوتی برگزار می شود که در قید حیات است.
جام پیشکسوتان والیبال امسال با حضور همه شهرستانهای استان در خانه والیبال اردبیل برگزار خواهد شد.
رییس هیات والیبال استان اردبیل گفت: مسابقات مینی والیبال استان نیز با حضور تیم های نونهال برای انتخاب ورزشکاران برتر جهت حضور در مسابقات نونهال کشور با عنوان جام بزرگداشت پیشکسوت ارزشمند والیبال استان فرج صنعتی که در حال حاضر در شهرستان مشگین شهر مقیم می باشد در اسفند ماه با حضور همه شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.
رییس هیات والیبال استان با اشاره به برگزاری لیگ برتروالیبال استان افزود: فینال لیگ برتر والیبال استان روز جمعه 25 دی ماه راس ساعت 4 بعد از ظهر در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل بین 2 تیم هیات والیبال پارس آباد و هیات والیبال بخش انگوت برگزار خواهد شد.
در لیگ برتر والیبال استان تیم بیله سوار موفق به کسب مقام سوم و تیم خیریه چهاره معصوم(ع) اردبیل موفق به کسب عنوان چهارم شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار