رئیس امور شعب بانک ملی مازندران گفت : مطالبات معوقه این بانک از تسهیلات گیرندگان این استان به چهار هزار و 400 میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۱۶۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 13 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، هیبت الله ویسی در آیین معارفه رئیس جدید امور شعب بانک ملی مازندران در ساری اظهارکرد : در شرایط فعلی 11 درصد از مصارف بانک ملی این استان را مطالبات معوقه تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد : منابع بانکی ملی مازندران در دو سال اخیر به 31 هزار میلیارد ریال رسید که به نسبت گذشته منابع این بانک دولتی 38 درصد بیشتر شد.
این مدیر بانکی میزان مصارف بانک ملی را در این خطه شمال کشور حدود 43 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی میزان منابع به مصارف ( سپرده های جمع آوری به تسهیلات پرداختی ) حدود 127 درصد بود.
رئیس امور شعب بانک ملی مازندران گفت : برای کاهش میزان مطالبات بانک ملی از تسهیلات گیرندگان در سالجاری پرونده سه هزار 400 وام گیرنده از این بانک با حجم سه هزار میلیارد ریال تعیین تکلیف شد.
ویسی افزود : بررسی نشان داد که با تعیین تکلیف پرونده بدهکاران بانک ملی مازندران و استمهلال تسهیلاتشان، حدود 30 درصد از بدهکاران پس از تعیین تکلیف در حال پرداخت اقساط وام دریافتی هستند.
وی اضافه کرد : بدهکاران بزرگ این بانک در صورت پرداخت نکردن اقساط تسهیلات خود پس از اعمال ماده 11( استمهال تسهیلات با نرخ روز) از طریق مراجع قانونی دریافت مطالبات پیگیری می شود.
وی ارتقای شاخص بانک ملی از درجه یک به درجه یک الف ، آموزش یک هزار و 256 نیروی انسانی بانک را مهمترین برنامه برای افزایش کارکرد شعب بانک ملی این استان در دوران مسئولیت دو ساله اش اعلام کرد.
هیبت الله ویسی پس از 30 سال فعالیت بانکی در بانک ملی ایران در مازندران به کسوت بازنشستگی نائل شد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار