شهردار قائم‌شهر گفت: با کمک اعتبارات دولتی، شهرداری قائم‌شهر با پرداخت بدهی‌های لازم، می‌تواند در روند رو به رشد پروژه گام‌های موثری بردارد.
کد خبر: ۱۵۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 07 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی حجازی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح الغدیر این شهرستان، اظهار کرد: پروژه الغدیر، با کاربرد ملی، توسط شهرداری قائم‌شهر در حال احداث است، و زمان شکل‌گیری این پروژه تاکنون، شهرداری این شهر همه تلاش خود را در زمینه اتمام پروژه الغدیر به کار گرفته‌ است.

شهردار قائم‌شهر با درخواست از استاندار مازندارن درباره همکاری با پروژه الغدیر، افزود: استاندار مازندران با توجه به معدل درآمد شهر قائم‌شهر، باید نسبت به پروژه الغدیر نگاه ویژه‌ای به تخصیص اعتبارات کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قائم‌شهر برای اجرای پروژه الغدیر با بدهی‌های بسیاری مواجه است، بیان کرد: با کمک اعتبارات دولتی، شهرداری قائم‌شهر با پرداخت بدهی‌های لازم، می‌تواند در روند رو به رشد پروژه گام‌های موثری بردارد.

حجازی ادامه داد: با دریافت اعتبارات دولتی، بدهی‌های پروژه الغدیر پرداخت می‌شود و در این زمینه پروژه‌های این شهر که برای رفاه شهروندان، طراحی شده بود، بار دیگر در مرحله اجرا قرار خواهند گرفت.

شهردار قائم‌شهر با بیان اینکه برای بهره‌برداری پروژه الغدیر نیاز به 5 میلیارد تومان، اعتبار نیاز است، تصریح کرد: اقدامات دیگر برای اتمام این پروژه، شامل  فضای سبز، روشنایی و در فاز دوم این پروژه آسفالت دوم و سوم است که باید انجام شود.

وی اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری، اعتباری برای پروژه الغدیر در نظر گرفته نشد، اما از وزیر راه و شهرسازی برای مشارکت 50 درصد هزینه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جانباز، اقدامات لازم انجام شد.

مجری پروژه الغدیر قائم‌شهر نیز با بیان اینکه عملیات اجرایی برای سازه مجموعه انجام شد، بیان کرد: گاردریل‌های مورد نظر شکل گرفت و در این زمینه ترافیک‌های قسمت‌های جنوب شرقی و غربی برطرف می‌شود.

مرتضی فلاحی در پایان با اشاره به اینکه فردا عملیات خاکبرداری این پروژه انجام می‌شود، گفت: مباحث مربوط به ایجاد فضای سبز در حال شکل‌گیری است و به‌زودی عملیات فضای سبز به پایان می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار