کد خبر: ۱۵۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 December 2015


نمایش ماه و پلنگ درسالن فانوس هنر به روی صحنه می‌رود.

سعیده خوش نژاد، کارگردان نمایش ماه و پلنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: این نمایش عاشقانه از افسانه قدیمی ماه و پلنگ برگرفته شده اما در بازنویسی آن مسایل انتقادی واجتماعی نیز به آن اضافه شده است.

وی افزود: آشنایی من با نمایشنامه ماه و پلنگ که متن اصلی آن را بیژن مفید نوشته است به دوران دانشجویی برمی‌گردد.

خوش نژاد خاطرنشان کرد: نمایشنامه ماه و پلنگ نمایشنامه‌ای بسیار جذاب است، دیالوگ‌های خاص، و عشقی که دراین نمایشنامه وجود دارد باعث می‌شود که خوانندگان به این نمایشنامه علاقه خاصی پیدا کنند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: خاص بودن نمایشنامه ماه و پلنگ انگیزه‌ای را در من ایجاد کرد که پس از پنچ سال این نمایشنامه را با اندکی تغییربه روی صحنه ببرم.

خوش نژاد اضافه کرد: سعید راستی، محدثه عموزاده، پدارم راجی، سونیا فیاضی، مرجان حاتم پور، سولماز رحیم زاده، شیده بیگ و عارفه آزرمی بازیگران این نمایش هستند و آهنگسازی این اثرنیز به عهده پدرام راجی است.

وی در ادامه به چگونگی انتخاب بازیگران نمایش ماه و پلنگ اشاره کرد وگفت: من برای انتخاب بازیگر سختگیری خاصی دارم و سعی می‌کنم در کارهای خود از بازیگرانی استفاده کنم که سواد تئاتری داشته باشند.

کارگردان نمایش ماه و پلنگ ابراز کرد: اکثر بازیگران این نمایش تحصیل‌کرده رشته تئاترهستند و در حوزه کاری خود حرفی برای گفتن دارند.

خوش نژاد تصریح کرد: به عنوان مثال بازیگر نقش ماه در این نمایش یک بالرین حرفه‌ای است؛ چرا که بخش عمده ای از شناخت و معرفی این نقش با حرکت به مخاطب ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به زمان اجرای این نمایش اشاره کرد و گفت: این نمایش روزهای پنج شنبه و جمعه در سالن فانوس هنر واقع در مهرشهر، بلوار ارم، جنب گل فروشي تشریفات، کوچه شبنم، در دو سانس 17 و 19 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

این کارگردان تئاتر در پایان گفت: اجرای این نمایش از پنج شنبه 26 آذرآغازشده و تا جمعه 2 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار