مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل تاکید کرد:
هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: کانون دارای ظرفیت های مناسب جهت پرورش و رشد فکری کودکان و نوجوانان، بالاخص برای کودکان استثنایی، روشندلان و ناتوانان فکری و ذهنی است که با افتتاح مرکز فراگیر در اردبیل این امر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲ 28 December 2015

مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل بر لزوم همکاری های گسترده کتابخانه های عمومی و مراکز کانون پرورش فکری استان تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، رباب عزیزخانی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اهمیت فعالیتهای فرهنگی در تربیت و شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان، همکاری کتابخانه ها و مراکز کانون را زمینه ساز توسعه فرهنگی جامعه دانست.

عزیزخانی با بیان اینکه برنامه ریزی و همکاری با کانون دارای اهمیت ویژه ای برای کتابخانه های عمومی است، اظهار داشت: امیدوارم با همکاری کانون بتوانیم قدم های مثبتی در خصوص تشکیل و ثبت انجمن ادبی نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، برگزاری کلاس های آموزشی قصه گویی برای کتابداران با حضور مربیان کانون پرورشی، برگزاری شب شعر کودک و نوجوان با حضور چهره های سرشناس این عرصه و برگزاری برنامه های نمایش خلاق برای کودکان و نوجوانان برداریم.

هم افزایی در جهت رشد فرهنگی کودکان و نوجوانان استان

وی با اعلام آمادگی در خصوص کمک های نرم افزاری در جهت تجهیز کتابخانه های کانون در بخش بزرگسالان، اظهار امیدواری کرد که کانون نیز در خصوص تزریق کتاب به بخش کودک کتابخانه های عمومی مساعدت داشته باشد.

در این دیدار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با اشاره به هجمه های فرهنگ وارداتی غرب، اظهار داشت: باید فرهنگ و آداب و سنن بومی مان را حفظ کرده و به کودکان معرفی کنیم تا آنها با این فرهنگ متعالی و اصیل رشد و پرورش یابند.

هاجر جمادیه افزود: کانون دارای ظرفیت های مناسب جهت پرورش و رشد فکری کودکان و نوجوانان، بالاخص برای کودکان استثنایی، روشندلان و ناتوانان فکری و ذهنی است که با افتتاح مرکز فراگیر در اردبیل این امر محقق خواهد شد.

وی، با اعلام آمادگی در جهت گسترش همکاری با کتابخانه ها، تعامل و هماهنگی بین ارگانهای فرهنگی را لازمه برنامه ریزی برای رشد فرهنگی جامعه دانست.

جمادیه، امکانات کتابخانه ها و کانون و دانش تخصصی کارکنان این دو مرکز را مایه هم افزایی در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان بیان کرده و تصریح نمود: سرمایه گذاری فرهنگی روی کودکان، عمده ترین راه برای داشتن ایران توسعه یافته و پیشرو است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار