بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 23 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



مطهری: ردصلاحیت شوم، التماس نمی کنم

ایلنا نوشت: علی مطهری پس از ثبت نام با حضور در محل استقرار خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: بنده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردم و شاید با خودم خیلی کلنجار رفتم و ارزیابی کردم که آیا اساسا در این دوره شرکت کنم یا خیر.

وی افزود: احساس کردم شرایط کشور هنوز به گونه‌ای است که به کاندیداتوری امثال من نیاز دارد بعد از  ۸ سال نمایندگی هم خسته شده بودم و انگیزه کم تری داشتم اما با ارزیابی شرایط کشور به اینجا رسیدم که شرکت کنم شرایط کشور هنوز به حالت عادی برنگشته است چه از نظر سیاست خارجی و موقعیت کشور در دنیا و چه از حیث سیاست داخلی شرایط هنوز عادی نشده است باید تلاش شود این کار انجام شود.

مطهری تاکید کرد: مجلس اگر به صورت واقعی تشکیل شود و نمایندگان واقعی مردم باشند خیلی کار‌ها در کشور می‌تواند انجام دهد باید تلاش کنیم نمایندگان خوش فکر،غیر وابسته، آزاده که وام دار کسی یا گروهی نباشند و به قانون گذاری و نظارت به درستی عمل کنند روی کار بیایند لازم است تحولاتی درون مجلس از  اصلاح آیین نامه داخلی و نوع مدیریت آن صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید نطق های شما روی بررسی صلاحیتتان تاثیرگذار باشد، عنوان کرد:خودم دلیلی برای این کار نمی‌بینم آنچه گفته و عمل کردم مطابق قانون اساسی بوده است. دلیلی برای رد صلاحیتم نمی‌دانم اینکه این کار رخ بدهد یا نه خیلی روشن نیست.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: هر کسی قاعدتا بعد از رد صلاحیت اعتراض می‌کند تا بررسی شود من هم اعتراض خواهم کرد اما التماس نمی‌کنم اگر هم این اتفاق بیفتد حجت بر من تمام می‌شود و پاسخی برای مردمی خواهم داشت که اصرار دارند من شرکت کنم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا قصد حضور در لیستی را دارید، گفت: صحبتی نشده است البته گروه‌های مختلفی مایل‌اند اسم من در لیست‌ها باشه من هم مانع نمی‌شوم نامم در لیستی باشد چون اعتقادی به دسته بندی‌های سیاسی ندارم معتقدم دسته بندی‌ها بیش از آنکه اختلاف فکری داشته باشد ریشه در روابط دارد و اصالت زیادی ندارد البته به احتمال قوی فهرستی تحت عنوان صدای ملت خواهیم داد و گروه مستقلان هم مایل هستند در لیست آن‌ها حضور داشته باشم باید ببینیم تحولات چگونه خواهد بود.


ثبت نام نوه امام (ره) در انتخابات +عکس

وب سایت فرارو: حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی ضمن حضور در محل ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات ثبت نام کرد. حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی فرزند مرحوم آیت الله شهاب الدین اشراقی و سرکار خانم صدیقه خمینی، متولد سال 1356 شهر مقدس قم است.

مرتضی اشراقی در سال 1374 وارد حوزه علمیه قم شد و دروس مقدمات را در مدرسه علمیه عترت آل محمد(ص) گذراند و سطوح را نزد اساتید مطرح حوزه، همچون آیات بیگدلی، حسینی بوشهری، عظیمی، خادمی اصفهانی، حسینی میانجی به پایان رساند و درس خارج فقه و اصول خود را نزد آیات عظام فاضل لنکرانی، سبحانی، مکارم شیرازی و آیات صادق آملی لاریجانی و گنجی به مدت 6 سال گذرانده و موفق به دریافت "سطح علمی سه" از حوزه علمیه قم شده است. عکس های مهدی قاسمی عکاس ایسنا از ثبت نام نوه امام (ره) را در زیر می‌بینید.

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات

ثبت نام نوه امام(ره) در انتخابات



دادکان: مردم نظر دهند که چه کسی باید باشد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ارث پدری‌ام نیست ولی بگذاریم مردم تصمیم اصلی را بگیرند که چه کسی بر سر کار باشد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد دادکان در خصوص حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: زمانی که در فدراسیون فوتبال بودم سابقه برگزاری مجمع را داشتم، ولی باید این اجازه را به مردم بدهیم تا کسانی را که قبول دارند در این مجمع حضور داشته باشند و اگر کسی را نمی‌خواهند، حضور نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر افکار عمومی، من را قبول داشته باشند به طور قطع حضور خواهم داشت، قطعا تصمیم اصلی را مردم خواهند گرفت زیرا فدراسیون فوتبال ارث پدری‌ام نیست که بخواهم به اجبار و زور وارد شوم و در آن حضور داشته باشم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع که اعلام شده است رئیس فدراسیون به صورت مادام‌العمر باید حضور داشته باشد، تصریح کرد: واقعا چنین بحثی وجود ندارد، در این مدت چه کار خوبی را انجام داده‌اند که بخواهند به صورت مادام العمر در فدراسیون حضور داشته باشند.

وی همچنین تصریح کرد: دخالت وزارت ورزش در امور فدراسیون به هیچ وجه کار درستی نیست، وظیفه اصلی وزارت ورزش اجرای سیاست‌های ورزشی است و نباید هیچ دخالتی را در فدراسیون‌ها داشته باشد، نه تنها فدراسیون فوتبال بلکه تمامی فدراسیون‌ها باید به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه دهند.

دادگان با تاکید بر اهمیت حضور تیم ملی در جام جهانی افزود: با توجه به اینکه از بین تمامی اعضا فیفا فقط 32 تیم می‌توانند در این تورنمنت حضور داشته باشند، قطعا حضور در جام جهانی افتخار بزرگی برایمان به حساب می آید. باید منصفانه به این قضیه ورود کنیم زیرا اعتقاد دارم نمی‌توانیم با تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی رقابت داشته باشیم، ولی با این حال صعود به مرحله بعد هم کار دور از دسترسی نیست.

وی درباره بررسی دفتر کفاشیان توسط نیروهای امنیتی نیز گفت: این موضوع را شنیدم ولی واقعا نمی دانم این بحث صحت دارد یا نه، صحبت‌هایی مطرح شد که شاید این موضوع را خودشان مطرح کردند ولی با این حال هیچ صحبتی در این خصوص ندارم.


جنجال اقدام دختر 22 ساله در اینترنت +عکس

تابناک گیلان و به نقل از تبیان، جدیدا یک جوان 22 ساله که مشکلات روحی روانی دارد تصمیم گرفته است دوست خیالی خود را به فروش برساند .

این دختر جوان متوهم آگهی فروش دوست خود را در سایت های مختلف خرید و فروش قرار داده است و مصمم است او را به فروش برساند.

جنجال اقدام دختر 22 ساله در اینترنت +عکس

"جورجیا هوروک” می گوید از کودکی با این دوست خیالی زندگی کرده است و همیشه برای او تمام امکانات را فراهم می کرده است اما حالا می خواهد از دست این دوست خیالی خلاص شود به همین علت باید او را بفروشم تا دگر سراغم نیایید.



از ثبت‌نام مادرشوهر مهناز افشار گرفته تا بهنام محمودی برای مجلس

مهر نوشت: آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با حاشیه های جالبی همراه بود، همچنان تا ساعت ۲۴ امشب ادامه ادرد.

 هفتمین روز ثبت نام مصادف شده بود با آخرین روز ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری، بنابراین داوطلبانی که امروز برای خبرگان ثبت نام کردند بیشتر از روزهای گذشته بود بطوریکه مسئولان ستاد انتخابات مهلت ثبت نام را در مراکز استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تا ساعت ۲۴ تمدید کردند.

از میان داوطلبانی که در همان دقایق اولیه برای ثبت نام به وزارت می آمدند یک داوطلب نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد. او همسر محمد علی رامین و مادر شوهر مهناز افشار بود. وقتی خبرنگاران از وی در مورد کاندیداتوری اش و اینکه همسرش از این تصمیم راضی هست یا نه؟ پرسیدند گفت: همسرم در کارهای شخصی من دخالت نمی کند.

کارناوال حزب اعتماد ملی

امروز هم همچون روزهای گذشته حضور اصلاح طبان پررنگ بود. بطوریکه ۹ نفر از اعضای حزب اعتمادملی همزمان در انتخابات ثبت نام کردند که ۵ نفر آنان کاندیدای انتخابات خبرگان بودند.

محمد جواد حق شناس عضو اعتماد ملی در پاسخ این سوال که در این انتخابات حضور اصلاح طلبان پررنگ است گفت: بلاخره این ثبت نام ها به این دلیل است که اگر لطف شورای نگهبان زیاد بود، بشود کاری کرد.

احساس تکلیف والیبالیست برای استفاده از تخصص اش در مجلس

دیروز نماینده فوتبالی ها و امروز نیز نماینده والیبالیست ها در انتخابات مجلس ثبت نام کرد. البته بهنام محمودی گفت که کسی به من نگفته بیا اما دلیل اینکه بیت المال برای من هزینه کرده است تا به اینجا رسیدم احساس تکلیف کردم که بیایم و در زمینه تخصصی که دارم خدمت کنم.

اعتراض داوطلبان به مسئولان وزارت کشور

عصر امروز مقیمی که قصد داشت اخرین آمار ثبت نام کنندگان را اعلام کند چند تا از داوطلبان به وی اعتراض کردند و گفتند از ساعت ۱۰ تا الان (ساعت ۱۶) در وزرات کشور هستیم و هنوز مراحل ثبت نام ما کامل نشده است؛ اما هر شخصیت و مقام سیاسی که برای ثبت نام می آید مراحل ثبت نامش سریع انجام می شود. مقیمی هم به آنها گفت «نماینده های این افراد مدارکشان را قبل از حضور به وزرات کشور می آورند. مطمئن باشد که مراحل ثبت نام آنها هم مانند شما همین فرایند را طی می کند»

ثبت نام سعید جلیلی در انتخابات خبرگان

خبرنگاران در سالن محل استقرار خود مشغول مخابره خبر بودند که کاندیدایی وارد سالن شد و گفت من هم خبرنگار و از جنس شما هستم.

وی که سعید جلیلی نام داشت و مدعی بود از موسسان روزنامه سلام است، گفت: «چند سال مقیم فلاند و انگلیس بودم و برای شرکت در انتخابات به ایران آمدم.» این داوطلب قولی هم به خبرنگاران داد و گفت: من هم روزنامه چی ام . این خبرنگار که می خواهد وارد خبرگان شود قول هم به خبرنگاران داد و گفت: «اگر به انتخابات راه یابم برای بهتر شدن شرایط کاری شما خبرنگاران تلاش می کنم.»



تصاویر/ زنان تکاور ارتش سوریه

گردان زنان تکاور، بخشی از ارتش سوریه است که در تابستان سال 2014 تاسیس شد و حدود 800 نیرو دارد.

 

علی مطهری در دیدار با هاشمی/تصاویر

اعضای جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.









منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار