استقرار یکهزار و 405 نیرو در جاده های استان
محدودیت های ترافیکی برای کامیون ها و تریلی هایی صرفا در اوایل و اواخر تعطیلات نوروزی و آن هم در دو جاده اردبیل – سرچم و اردبیل – آستار اعمال می شود و تردد این نوع خودروهای سنگین در سایر مسیرها آزاد است.
کد خبر: ۱۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 17 March 2015

رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی جاده های استان برای تردد کامیون ها و تریلی ها در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل ، سرهنگ معراج ظهیری با یادآوری اینکه عمده ترافیک جاده های استان در مسیرهای رفت و برگشت جاده های اردبیل آستارا و اردبیل سرچم ایجاد می شود گفت: از تاریخ 29 اسفند ماه جاری تا سه روز نخست سال نو و همچنین از دوازدهم تا چهاردهم فروردین ماه تردد کامیون ها و تریلی ها در این دو محور ممنوع است.

وی تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی برای کامیون ها و تریلی هایی صرفا در اوایل و اواخر تعطیلات نوروزی و آن هم در دو جاده اردبیل سرچم و اردبیل آستار اعمال می شود و تردد این نوع خودروهای سنگین در سایر مسیرها آزاد است.

وی از ماموران پلیس راه خواست ضمن دادن تذکرات لازم به رانندگان متخلف تا حد امکان با سعه صدر با مهمانان نوروزی برخورد کنند.

در عین حال در آستانه عید و با هدف اجرای طرح نوروزی نظارت بر ایمنی و ترافیک جاده های استان ، 350 گشت نوروزی نیروهای امدادی و پلیس راه عازم جاده های استان شدند.

به گفته رئیس پلیس راه استان بیش از یکهزار و 405 نفر نیرو از دستگاههای اورژانس ، هلال احمر و پلیس در قالب این 350 گشت تا 15 فروردین ماه سال آینده در جاده های استان مستقر خواهند بود تا در امر روان سازی ترافیک و ایمنی و امداد جاده های استان خدمترسانی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار