رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی در شهرستان ملایر از محل موقوفه «سیف‌الدوله» به مناسبت هفته وقف خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 12 December 2015

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی در شهرستان ملایر از محل موقوفه «سیف‌الدوله» به مناسبت هفته وقف خبر داد.

به گزارش فارس ،حجت‌الاسلام فیض‌ الله اسدپوربا اشاره به آغاز هفته وقف اظهار کرد: وقف جایگاه ویژه‌ای در اسلام داشته و باید در احیای این سنت حسنه تلاش بسیار کرد.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همواره برای وقف ارزش و اهمیت خاصی قائل بود‌ه‌اند، گفت: رسول اکرم(ص) همواره به ترویج این سنت حسنه می‌پرداختند و اموال خود را بین نیازمندان وقف می‌کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اداره اوقاف شهرستان ملایر در سال جاری، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه آرامش بهاری، مهر تحصیلی با اهدای لوازم تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان، ضیافت الهی و نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی در دهه اول و آخر محرم و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان از ابتدای سال بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی معارف دینی در طول سال، بیان کرد: اجرای طرح حافظان قرآن کریم که امسال چهارمین دوره از آن برگزار شد از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان ملایر بوده است.

اسدپور از اجرای نیت موقوفه شهرستان ملایر به ارزش 900 میلیون تومان در سال جاری خبر داد و افزود: از درآمد حاصل از موقوفات این شهرستان به ارزش 900 میلیون تومان ارائه خدمت شده است.

وی با بیان اینکه امسال از ردیف موقوفه سیف‌الدوله 25 هزار پرس غذا در مقبره واقف خیراندیش اطعام‌دهی شده است، گفت: تبلیغ و ترویج مردم به وقف‌های مورد نیاز جامعه از جمله کمک به ازدواج جوانان، ترویج قرآن و معارف اهل‌البیت(ع) و هزینه دارو و درمان باید مورد توجه جدی باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اطعام‌دهی به 700 نفر در شهرستان ملایر از محل موقوفه سیف الدوله به مناسبت هفته وقف خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته در امامزاده عبدالله(ع) ملایر بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم «لبیک یا رسول‌الله» برگزار شد و در این مراسم از محل موقوفات ملایر به 700 نفر از شرکت‌کنندگان اطعام‌دهی شد.

وی با بیان اینکه همزمان با این برنامه در دو روستای 6 دانگ موقوفه «بابا رئیس» و «محمودآباد» بالغ بر 800 پرس غذا توزیع شد، تصریح کرد: امشب نیز به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در مقبره واقف سیف الدوله به 300 نفر از مددجویان کمیته امداد اطعام‌دهی خواهد شد.

اسدپور با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در طول هفته وقف، گفت: دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از بیماران بیمارستان امام حسین(ع)، تجلیل از راه‌یافتگان و برگزیدگان کنکور سراسری سال 94 مدرسه موقوفه سیف‌الدوله که جزو نیت واقف بوده از جمله برنامه‌های این شهرستان در طول هفته وقف است.

وی از برگزاری همایش «یاوران وقف» در مدارس شهرستان ملایر خبر داد و افزود: نشست تخصصی با اعضای انجمن سلامت، مدیران حوزه علمیه، انجمن یاوران تحصیلی با مدیران و عوامل آموزش و پرورش را در طول این هفته خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی در شهرستان ملایر در هفته وقف خبر داد و گفت: به مناسبت هفته وقف نیازمندانی که به کلینیک دندانپزشکی موقوفه «سیف الدوله» و «طیبه آقا کیانی» مراجعه می‌کنند و توانایی پرداخت هزینه درمان دندان‌های خود را ندارند، تخفیف ویژه درمان می‌گیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار