رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: با تلاش راهداران راه‌های روستایی شهرستان گرمی باز است.
کد خبر: ۱۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 08 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، صدیف فرمان در بازدید از روند برف‌روبی راه‌های روستایی شهرستان گرمی اظهار کرد: با تلاش راهداران این اداره راه‌های روستایی این شهرستان بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

وی تصریح کرد: به دنبال بارش برف توأم با کولاک در محورهای ارتباطی این شهرستان، نیروهای راهداری با استفاده از کلیه امکانات موجود نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان اقدام کردند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان گرمی ارتفاع برف در گردنه لنگان را حدود 30 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: با وجود وقوع کولاک‌های مقطعی در برخی جاده‌های این شهرستان، کلیه راه‌های ارتباطی باز است و رفت و آمد وسائط نقلیه در آنها جریان دارد.

فرماندار شهرستان گرمی و بخشدار موران از تلاش‌های ایثارگرانه پرسنل خدوم راهداری در بازگشایی محورهای مواصلاتی این شهرستان قدردانی کردند.

بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان نیر

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر از بازگشایی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

احمد مهارتی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک شدید طی دو روز گذشته در این شهرستان، پرسنل راهداری به صورت شبانه‌روزی نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی بیش از 50 روستا که مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری شهرستان بازگشایی شد و در حال حاضر کلیه راه‌های ارتباطی این شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر با اشاره به آمادگی کامل راهداران این اداره بیان کرد: راه و شهرسازی شهرستان نیر با تمام توان آماده انجام عملیات راهداری زمستانی بوده و در صورت نیاز در خدمت هموطنان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار