شهردار قائمشهر بزرگ‌ترین مشکل شهرداری‌ها را مسئله زباله و زیست محیطی بیان کرد و گفت: محیط زیست استان حکم بازداشت و ۹۱ روز زندانی برای تعدادی از شهرداران ازجمله بنده را در دست دارد.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی حجازی بعدازظهر یکشنبه در همایش شهرداران استان مازندران، بابیان اینکه حمایت استانداری از شهرداری و شوراها بیشتر شود، اظهار کرد: شهرداری‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و کمبود نقدینگی با مشکلات زیادی مواجه هستند و آیا با رفتن شهرداران به زندان، مشکل زباله و شیرابه‌های خطرناک آن حل می‌شود.

حجازی یکی دیگر از مشکلات شهرداری‌ها را مسائل فی‌مابین با اداره اوقاف مطرح کرد و گفت: شهرداری برحسب وظیفه ذاتی خود با هماهنگی شورا معابر را برابر طرح تفضیلی آزادسازی می‌کند ولی پس‌ازآن اداره اوقاف آن را وقف اعلام می‌کند.

شهردار قائم‌شهر اذعان کرد: شهرداری برای استفاده عموم، پول خرج کرده و معابر را آزاد می‌کند ولی بعدازآن باید به اوقاف اجاره بدهد.

وی به نامه‌های سازمان بازرسی اشاره کرد که شهرداری‌ها را از دادن خدمات به ادارات منع می‌کند و افزود: اگر شهرداری برای برخی از دستگاه‌ها پول خرج نکند آنان نمی‌توانند خدمات لازم را به شهرداری ارائه دهند و مشکلات زیادی پیش می‌آید.

حجازی با اشاره به وضعیت بدساخت ساز و کاهش درآمد شهرداری‌ها از ادارات خواست تا بدهی‌های خود را به شهرداری پرداخت کنند.

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قائم‌شهر کلنگ زنی می‌شود

سعید میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر نیز در این مراسم از کلنگ زنی ۶ پروژه مهم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای شهر و شهردار با سرمایه‌گذاران مذاکرات اولیه صورت گرفت و تا پایان سال جاری، ساماندهی پارک جنگلی، احداث مجتمع تفریحی توریستی قراخیل، راکتورهای زباله‌سوز، پارک بانوان، تقاطع غیر هم‌سطح میدان جانبازان و ساماندهی رودخانه تلار با هزینه بالغ‌بر یک هزار میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار