رئیس سابق شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: به نظر می‌رسد بیشترین سهم حزبی در دولت روحانی مربوط به حزب کارگزاران سازندگی است.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 25 November 2015

منوچهر فصیح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هنوز جابه‌جایی مناسب مدیران دولت در استان اردبیل انجام نشده و به نظر می‌رسد حرکت استاندار و ستاد انتخاباتی روحانی در استان در یک راستا نبوده و مسئولان به صورت جزیره‌ای عمل کرده و قادر به جابجه‌ایی برخی از مدیران ضعیف و ناتوان نیستند.

وی گفت: هر چند در دولت قبلی نیز استاندار فردی غیر از رئیس ستاد احمدی‌نژاد بود اما در عمل بر ستاد انتخاباتی استان احاطه داشت اما به نظر می‌رسد به دلایل مختلف استاندار اردبیل با مشکلات دست و پاگیر عدیده‌ای در این راستا روبه‌رو بود.

رئیس سابق شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل یادآور شد: فضای استان یک فضای انتخاباتی پرشور و نشاط نیست چرا که گروه‌های سیاسی هنوز نتواسنته‌اند به نتیجه نهایی برسند.

فصیح افزود: به نظر می‌رسد بیشترین سهم حزبی در دولت روحانی مربوط به حزب کارگزاران سازندگی است و سایر اصلاح‌گران حتی برخی چهره‌‌های شاخص از گروه‌های مدیریتی به دور هستند بنابراین درصد موفقیت اصلاح‌طلبان در این استان کمتر از 50 درصد است.

وی بیان کرد: 50 درصد مابقی متعلق به کاندیدای مستقل و اصولگرا است که باید در روزهای آینده فضای سیاسی استان را بیشتر رصد کرده و دقیق‌تر در این زمنیه اظهارنظر کرد.

رئیس سابق شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید در استان اردبیل در همه حوزه‌های تصمیم‌گیری و فعالیت سیاسی خود زمین‌گیر شده و کشتی حرکت آن به گل نشسته است و در آستانه انتخابات شایعات مبنی بر تغییر استاندار اردبیل می‌تواند در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار