رئیس اداره ورزش و جوان فریدونکنار از درخشش کشتی‌گیران فریدنکنار در جام جهانی نونهالان در تهران با چهار برد و یک شکست برابر حریفان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 20 November 2015
قهرمان کلیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی جهانی کودک از دیروز در سالن شهید معتمدی تهران در دو رشته آزاد و فرنگی و در رده سنی نونهالان و به صورت تیم به تیم شروع شد و تا پایان امروز به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی افزود: در دو روز نخست این رقابت‌ها کشتی‌گیران فریدونکناری خوش درخشیدند و توانستند چهار پیروزی برابر حریفان خارجی خود کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان فریدونکنار ادامه داد: تیم‌های آذربایجان، گرجستان، اوکراین، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ارمنستان، عراق و ایران در این رقابت‌های بین‌المللی حضور دارند که تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با سه تیم الف، ب و ث در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه مهراب محسنی و سینا رسیدی کشتی‌گیران فریدونکناری حاضر در این آوردگاه جهانی هستند، تصریح کرد: 16 کشتی‌گیر از استان مازندران در ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار افزود: عماد حقیقی در وزن 32، سجاد عباس‌پور در 35 و ایمان خانجانی در 85، محمدحسین ابوالحسنی در 38، محمدحسین کاویانی در 53، کشتی‌گیران مازندرانی حاضر در کشتی فرنگی این رقابت‌ها هستند.

کلیج اظهار کرد: یاسین رضایی و سینا رشیدی در وزن 32، مهدی ویسی، عرفان جعفریان و آرمین حبیب‌زاده در 38، سید حسن عبادی در 42، محمدرضا چالی‌نژاد در 53، محمد نخودی‌لاریمی در 59، محمد کریمی در 66، مهراب محسنی در 73 و امیرحسین زارع در 85 کشتی‌گیران مازندرانی حاضر در کشتی فرنگی این رقابت‌ها هستند.

وی بیان کرد: روز گذشته مهراب محسنی از فریدونکنار برابر حریفانی از گرجستان و عراق به پیروزی‌های ارزشمندی رسید تا امروز در ادامه پیکارهای خود با کشتی‌گیرانی از تاجیکستان و آذربایجان روبه‌رو شود.

به گفته کلیج، سینا رشیدی نیز دیگر کشتی‌گیر نونهال ارزشمند فریدونکناری حاضر در این میدان بین‌المللی است که توانست حریفان خود از ارمنستان و قرقیزستان را با 10 امتیاز فاصله شکست دهد و امروز به مصاف حریفی از اکراین می‌رود.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار