در گفتگو با تابناک تهران مطرح شد؛
تابناک تهران- فزماندار شهر ری با بیان اینکه آلودگی شهر ری ناشی از آلودگی تحمیلی تهران است، گفت: آلودگی و بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام (ره) ناشی از واحدهای صنعتی و گاوداری ها است که باید بازنگری شده و برخی واحدهای صنعتی را باید منتقل کنیم.
کد خبر: ۱۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 14 November 2015
هدایت الله جمالی پور با حضور در غرفه تابناک در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، درباره معضلات شهر ری اظهار داشت: متاسفانه ری در معضلات شهر تهران احاطه شده که یکی از آن ها نخاله های ساختمانی و شهری هستند؛ شهرداری تهران باید این مشکل را حل کرده و آن را مدیریت کند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران باید از همان مرحله ای که نخاله ها بار می شود تا زمان و مکان تخلیه مدیریت کند، این درحالی است که شاهدیم نخاله ها چه ساختمانی و چه شهری در وسط خیابان های شهر ری و گاهی در کناراتوبان های مهم تخلیه می شود.

فرماندار ری گفت: اداره کل راه و شهرسازی ما همواره اسیر جمع آوری نخاله ها هستند اما هر روز تکرار می شود، انتظار ما از شهرداری تهران تدبیر به موقع این مشکل است؛ درست است شهرداری شهر های اطراف هم باید اقدام کند اما می شود نیروی انتظامی ورود کند و شهرداری هم مکان جدیدی برای دپوی زباله ها درنظر بگیرد.

معاون استاندار تهران درباره تشکیل ستاد انتخابات در شهر ری هم گفت: روسای کمیته های ستاد انتخابات منصوب شده اند. احتمال افزایش شعبه داریم که در جلسه با هیئت نظارت نهایی خواهد شد. شهر ری، تهران، اسلام شهر و پردیس یک حوزه انتخابیه دارند. استقلال چهره های شاخص برای انتخابات درشهرری وجود دارد، پیش بینی من این است که آمار بالایی از نخبگان سیاسی در این انتخابات ثبت نام کنند.این روزها چهره ها آمادگی خود را اعلام کرده اند.

جمالی پور با بیان اینکه آلودگی شهر ری ناشی از آلودگی تحمیلی تهران است، افزود: آلودگی سفره های زیرزمینی و زمین های کشاورزی ناشی از فاضلابی است که از تهران روانه می شود، آلودگی هوا ناشی از تردد خودروهای تهران و آلودگی و بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام (ره) ناشی از واحدهای صنعتی و گاوداری ها است که باید بازنگری شده و برخی واحدهای صنعتی را باید منتقل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار