نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد دوگانه در تغییر کاربری‌ها اظهار کرد: هنوز تغییر کاربری 200 هکتاری بهدشت رسیدگی نشد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 04 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، عبدالوحید فیاضی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی‌داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: امروز روز باشکوهی برای ایران است و باید تأسف خورد برای کسانی که می‌گویند که برجام شروعی برای پایان شعار مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: همان‌طوری که امام راحل فرمودند دشمنی ملت ایران با آمریکا براساس تجربه ملت در مستکبر بودن آمریکاست و حذف این شعار را باید به‌عنوان یکی از کمین‌گاه‌هایی فرض کنیم که دشمن به‌ دنبال آن است.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم در راهپیمایی این روز، گفت: شعار مرگ بر آمریکا به دلیل خوی وحشی‌گری آن‌ها همچنان ادامه دارد.

فیاضی در ادامه به سفر رئیس قوه‌قضائیه اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مازندران موضوع کشاورزی یا توسعه کشاورزی است که در واقعیت به نابودی کشاورزی در مازندران منجر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 57 متوسط سن کشاورز 35 سال بود اما امروز این متوسط به 57 سال رسیده و این یعنی دیگر جوانان این منطقه تمایلی به کشاورزی ندارند چرا که کشاورزی دیگر جاذبه‌ای ندارد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی مشکلاتی همچون کمبود آب، عدم حمایت و نخریدن محصول را از جمله دلایل عدم رغبت به کشاورزی عنوان کرد و بیان داشت: کارخانه‌ها مملو از برنج کشاورزان است و امروز کشاورز نیاز به فروش این برنج برای امور خود است و اینکه ما جای گرم بنشینیم و بگوییم تخریب کنید، دردی را دوا نمی‌کند.

فیاضی برخورد دوگانه و سیاست یک بام و دو هوا در برخورد با ساخت‌وسازها و تخریب را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: تمام پرونده‌های تغییر کاربری افراد به اندازه یک تغییر 200 هکتاری شرکت بهدشت و چندین تغییر کاربری در روستای زنگی‌کلای محمودآباد و چمستان نیست و سوال اینجاست که چرا کسی سراغ آن‌ها نمی‌رود.

وی ادامه داد: اگر تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز به‌عنوان تنبیه در نظر گرفته شده است باید برای همه افراد یکی باشد نه اینکه زورمان به افراد کم‌توان برسد و تمام دارایی کشاورز در ساخت منزل برای فرزندش را نابود کنیم.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی تصریح کرد: جهاد کشاورزی مسئول خراب کردن شده و به موضوعاتی همچون آموزش، ترویج و انهار اصلا توجهی ندارند اما در زمان تخریب حاضر هستند.

فیاضی با بیان اینکه کشاورزی که در هر هکتار 5 میلیون درآمد دارد قادر به زندگی کردن نیست، افزود: این حقایق حوزه کشاورزی مازندران است و باید به این بخش توجه جدی شود.

وی در پایان به مشکلات حوزه ثبت در شهرستان اشاره کرد و گفت: نیازمند افزایش فضای ساختمان اداره و همچنین استقرار اداره مستقل در سرخ‌رود هستیم و درجه انتظامی شهرستان با توجه به حضور گردشگران در ایام تعطیلات نیاز به افزایش دارد که امیدواریم با حضور رئیس قوه‌قضائیه شاهد این کارهای بزرگ باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار