کد خبر: ۱۱۶۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 08 April 2024
رکورد زنی محصولات شرکت لوله‌سازی اهواز در اسفند ۱۴۰۲

تابناک خوزستان: مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به شتاب تولید محصولات این مجموعه صنعتی در راستای حمایت از تولید داخلی گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی دولت مردمی، شرکت لوله‌سازی اهواز با هدف تولید لوله‌های انتقال نفت خام و گاز طبیعی در اسفندماه سال ۱۴۰۲ توانست رکوردهای تولید را جابجا کند.

محمدرضا دانیاری روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تولید لوله در کارخانجات این شرکت نسبت اسفندماه سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود.

وی ادامه داد: تولید لوله در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در این شرکت ۹ هزار و ۲۰۰ تن بود که این میزان در اسفندماه سال ۱۴۰۲به ۱۸ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به رشد ۴۲ درصدی تولید لوله در کارخانه‌های این شرکت طی اسفندماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه ماه قبل (بهمن ماه ۱۴۰۲) اشاره کرد و گفت: در بهمن ماه سال گذشته شاهد تولید ۱۲ هزار و ۹۵۰ تن لوله در شرکت لوله‌سازی اهواز بودیم که با همت جهادگران عرصه تولید این رقم در اسفندماه سال گذشته به ۱۸ هزار و ۴۰۰ تن رسید و ۴۲ درصد رشد در روند تولید کارخانه های ساخت لوله محقق شده است.

دانیاری به رکورد شکنی تولید در کارخانه‌های پوشش لوله این شرکت اشاره و اظهارکرد: در بخش کارخانه‌های پوشش لوله (WRAP) در شرکت لوله‌سازی اهواز نیز شاهد رشد ۸۰ درصدی در اسفندماه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی بیان کرد: در اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ متر کار پوشش لوله در این شرکت انجام شد در حالی که در اسفندماه سال ۱۴۰۱، ۶۴ هزار و ۲۵۰ متر پوشش‌دهی لوله صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز همچنین به رشد ۱۰ درصد پوشش‌دهی لوله در اسفندماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه پیش از آن (بهمن ماه سال ۱۴۰۲ ) اشاره و تصریح کرد: به همت کارکنان پرتلاش این شرکت در اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۴۲ هزار متر مربع کار پوشش دهی لوله در این شرکت انجام شد که این میزان در بهمن سال گذشته ۳۸ هزار و ۲۰۰ تن بوده و با افزایش ۱۰ درصدی پوشش لوله نسبت به ماه پیش از آن در این کارخانه همراه بوده است.

دانیاری تاکید کرد: با تلاش مجموعه‌های کارشناسی و کارگری شرکت لوله‌سازی اهواز همواره فرآیند ارتقای رکوردهای تولیدی این مجموعه صنعتی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در این واحد صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: تحول و توسعه بازار محصول با هدف تاثیرگذاری در زمینه رشد اقتصادی استان از راهبردهای شرکت لوله سازی اهواز است.
دانیاری با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: (جهش تولید با مشارکت مردم) اشتغالزایی و خودکفایی در زمینه تامین نیازهای کشور از جمله تکالیف این واحد صنعتی است که در سال جدید برنامه‌ریزی دقیقی برای به ثمر نشستن این اهداف در شرکت انجام شده است.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، چهار میلیون متر مربع پوشش به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار