مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تا پایان سال 10 هزار واحد مسکن مهردراین شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 16 January 2015
محمدرضا توکلی، در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه قطار هشتگرد، اظهار کرد: هشتگرد با مساحت چهار هزار هکتار قابلیت آن را دارد که در آینده‌ای نزدیک جمعیتی بیش از 670 هزار نفر را در خود جای دهد.
وی افزود: بناست در شهر جدید هشتگرد در مجموع 50 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد که احداث 48 هزار واحد آن به عهده شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرار گرفته است. توکلی ادامه داد: این شرکت به دلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها و امکانات قرارداد احداث شش هزار واحد از این 48 هزار واحد را فسخ کرده و بر این اساس باید 42 هزار واحد مسکن مهر احداث و در اختیار صاحبان این واحدها قرار دهد.
این مسئول تاکید کرد: تا کنون 13 هزار واحد ازتعهدات این شرکت احداث شده وخانواده‌ها در این واحدها مستقر شده‌اند.
توکلی یادآورشد: تا پایان سال  احداث 10 هزار واحد دیگر هم به پایان می‌رسد و با سکونت خانواده‌ها در این واحدها  30 هزار نفر به جمعیت استان اضافه خواهد شد.
به گزارش ايسنا: مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: تا کنون احداث شش مدرسه و دو پاسگاه  در محوطه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و 14 مدرسه دیگر نیز درحال ساخت است.
وی ادامه داد: فضای اختصاص یافته برای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد حداقل به 50 مدرسه نیاز دارد که بتواند به صورت دو شیفت دانش‌آموزان این شهر را درخود جای دهد و فضای آموزشی لازم برای آنها را تامین کند.
وی در پایان گفت: بدون شک احداث این تعداد مدرسه با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و در این زمینه خیرین مدرسه‌ساز باید وارد میدان شوند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار