به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۴۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 16 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی‌ترکامی اظهار داشت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۴۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شد.

 

۴۴۲سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران اهدا شد
 

وی با اشاره به، اختصاص ۱۴۵۲سری جهیزیه از ابتدای سال‌جاری به زوج‌های جوان تحت حمایت استان گفت: جهیزیه‌های اهدایی به همت کمیته امداد و خَیِّرین توزیع شده است و این اقدام به عنوان یکی از خدمات و برنامه‌های حمایتی مهم کمیته امداد با هدف ترویج ازدواج آسان بوده که با کمترین زمان پشت نوبت بودن انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تا کنون ۵۱میلیارد تومان هزینه شده و ارزش هر سری جهیزیه را به طور متوسط حدود ۳۵میلیون تومان بوده است.

عمادی‌ترکامی به اقلام جهیزیه اشاره کرد و گفت: این اقلام برای هر زوج شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل؛ یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون است و این تعداد جهیزیه به مراکز کمیته امداد شهرستان‌های برای توزیع بین نوعروسان مددجوی این نهاد در نقاط مختلف استان ارسال گردید.

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون نیز تعداد زوج‌های جوان پشت نوبت برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۴۲ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان و هدیه ازدواج پسران نیز به ۲۹۸نفر به مبلغ ۴میلیارد و ۴۷۰میلیون تومان پرداخت شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار