مدیرکل پست کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: اقدامات و پیگیرهای لازم برای جلوگیری از توقیف مرسولات پستی به عنوان کالای مشکوک به قاچاق انجام و به دنبال رفع این مشکل هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 18 January 2024

نامدار حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: رسالت پست از اهمیت بالایی در تحولات اقتصادی، صنعتی و حتی فرهنگی برخوردار است که با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تسلط خود را بر ارکان جامعه به اثبات رسانده است.

وی به توقیف مرسولات پستی به عنوان کالای قاچاق اشاره کرد و افزود: این موضوع علاوه بر خسارت مادی، زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات یاد شده از طریق مراجع قانونی‌انجام شد و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.

حسینی با یادآوری شرایط و پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف اداره‌کل پست استان در بخش‌های زیرساختی و نیروی انسانی باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان جوانرود داشته باشد.

نامداری بیان کرد: اقدامات و پیگیرهای لازم برای جلوگیری از توقیف مرسولات پستی به عنوان کالای مشکوک به قاچاق انجام و به دنبال رفع این مشکل هستیم.

مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از کرونا با توجه به کسب و کارهای خانگی استقبال مردم از خدمات پستی بیشتر شده ابراز کرد: ارائه خدمات پستی در استان روزانه به بیش از ۶ کامیون و ٧٠ درصد از خدمات پستی را کالاهای تجارت الکترونیک تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: شهرستان جوانرود با توجه به ویژگی خاص خود همواره مورد توجه ویژه مسئولان پست است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار