خبر آمده سپاهان حق استفاده از 6 بازیکن را ندارد و قراردادهای پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان باید اصلاح شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 29 December 2023

پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر ایران با شوک بزرگی روبه‌رو شده است.

به گزارش سایت هواداری، سپاهان در ابتدای فصل موفق‌ترین تیم در فصل نقل و انتقالات بود و بیشترین ستاره‌های داخلی را جذب کرد. تعداد هافبک‌ها و مهاجمان طلایی‌پوشان به قدری بود که بسیاری اعتقاد داشتند باشگاه متمول اصفهانی برای تضعیف رقبا دست به خریدهایی مازاد بر نیاز کرده است؛ خریدهای گران‌قیمتی که با سقف بودجه قرابت چندانی نداشت. در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عبور سپاهان از سقف، چهار امتیاز از این تیم کم کرد.

در آستانه پایان رقابت‌های نیم‌فصل، کمیته استیناف رأی را شکست و چهار امتیاز سپاهان را برگرداند؛ اتفاقی که با واکنش تند دیگر باشگاه‌ها به‌ویژه پرسپولیس و استقلال روبه‌رو شد. طلایی‌پوشان فردا (پنج‌شنبه 7 دی 1402) در بازی معوقه هفته ششم باید به مصاف گل گهر بروند. حالا ناگهان خبر آمده سپاهان حق استفاده از 6 بازیکن را ندارد و قراردادهای پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان باید اصلاح شود.

از سوی دیگر ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان، رامین رضاییان را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. سه بازیکن هم در بازی عجیب هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک از زمین مسابقه اخراج شدند. رضا اسدی، برایان دابو هافبک بورکینافاسویی و محمد کریمی با کارت قرمز داور جریمه شده و نمی‌توانند در دیدار فردا به میدان بروند؛ بدین ترتیب سرمربی پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر بیست‌وسوم، ترکیبی متفاوت مقابل گل گهر به زمین خواهد فرستاد.

احتمالا نیما میرزازاد دروازه‌بان سابق ملوان و نساجی جایگزین پیام نیازمند خواهد شد. وآریا یوسفی به‌جای رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش در پست دفاع راست بازی می‌کند. سیاوش یزدانی کاپیتان سابق استقلال که کمتر در ترکیب سپاهان به میدان رفته، جای هادی محمدی را پر می‌کند و زوج دفاع میانی را همراه با محمد دانشگر تشکیل خواهد داد. امید نورافکن به میانه میدان برمی‌گردد و محمد قربانی جانشین برایان دابو می‌شود. مورایس دیگر امکان استفاده از سه مهاجم را ندارد و عیسی آل کثیر هم به‌جای رضا اسدی در ترکیب اصلی قرار گرفته و کنار شهریار مغانلو قرار می‌گیرد.

 
 
 
 
تماشاخانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار