نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : کمک به نیازمندان یک فرهنگ در تمام دنیاست ، در استان ایلام با این فرهنگ اصیل کمک رسانی و همدلی چرا باید مجمع قدرتمند خیرین نداشته باشیم تا در راستای مشکلات مردم گام برداریم که در این راستا خیرین باید مشاوران قدرتمندی برای خود انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 27 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی بیان  کرد : استان ثروت های خدادای زیادی دارد و باید راهبردهای اساسی در این زمینه ارائه دهیم.

وی افزود : خیرین در استان های دیگر گام هایی را برمی دارند که هیچ مسئولی نمی تواند انجام دهد اما متاسفانه در استان ما چنین نیست.

فلاحی مطرح کرد: افراد با انگیزه و خیر در استان زیاد هستند ، باید مجمع قدرتمندی تشکیل داد تا خیرین استان پای کار بیایند تا کارهای بزرگی در استان رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد : در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری می کنند یعنی به ما مردم بیشتر امید دارند پس مسئولیت ما بسیار بالاتر است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : مسئولیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون گذاری و نظارت است و هیچگونه بودجه ای در زمینه کمک مستقیم به افراد در اختیار ندارند و از طریق نهاد های حمایتی و خیرین این خلا برطرف می شود.

وی تاکید کرد : با کم کردن پروسه های سخت اداری و با حضور خیرین مستقیم به نیازمندان کمک می شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار