رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار اتصال بندر امیر ٱباد به راه‌آهن سراسری شد و محرومیت استان از داشتن شرکت بین المللی حمل و نقل را از مشکلات بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 18 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، عبدالله مهاجر پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مشترک با مدیرکل راه‌آهن شمال با اعلام اینکه به دنبال رفع مشکلات صادرکنندگان برای توسعه حمل‌ونقل ریلی هستیم، اظهار داشت: راه‌آهن شمال باید برای افزایش حمل‌ونقل ریلی در کشورهای سی آی اس حضور پررنگ داشته باشد.
وی بابیان اینکه به دلیل امنیت بیشتر حمل‌ونقل ریلی در ترانزیت کالا باید هزینه آن برای صادرات کاهش یابد، گفت: با توجه به امنیت بالای حمل‌ونقل ریلی باید هزینه حمل‌ونقل کالا کاهش تا رقابت بین صادرکنندگان برای ترانزیت کالا افزایش یابد.
وی با توجه به ظرفیت بالای حمل‌ونقل گفت: امیدواریم بتوانیم برای ارتقای حمل‌ونقل ریلی در بندر امیرآباد و بنادر دیگر استان برنامه‌ریزی‌های صورت گیرد و اتاق ایران آمادگی این را دارد هر منطقه دارای نقطه کور است می‌تواند به راه‌آهن کمک کند.
وی بیان کرد: با فراهم کردن زیرساخت‌های بندر امیر آباد برای توسعه بیشتر، رغبت و جاذبه در صادرکنندگان افزایش می‌یابد.
مهاجر با اعلام اینکه با کاهش هزینه حمل‌ونقل می‌توانیم به توسعه صادرات کمک کنیم، اذعان داشت: متأسفانه از داشتن یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی در استان محروم هستیم و بیشتر ماشین‌های حمل‌ونقل در بنادر از تهران هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار