حجت الاسلام حسینی نیا:
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام گفت: ۶۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های استان مشغول فعالیت هستند که همگی دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای می‌باشند.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد حسینی نیا در آئین افتتاحیه‌ شبکه رسانه‌ای اساتید و نخبگان ایلام در محل سالن فرزانگان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت اساتید دانشگاه‌های استان برای معرفی اهداف گام دوم انقلاب اسلامی استفاده شود

وی افزود: اهداف اصلی راه‌اندازی شبکه رسانه‌ای اساتید و نخبگان استان ایلام در دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام گفت:  ۶۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های استان مشغول فعالیت هستند، که همگی دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای می‌باشند، لذا باید این ظرفیت را در اختیار معرفی دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دهند؛ چرا که همگی ما به این نظام مقدس مدیون هستیم.

حسینی نیا با تأکید بر اینکه در زمینه فعالیت در جهاد تبیین باید توجه کرد که هم عینی باشد و هم علمی، ادامه داد: رسانه‌های بیگانه هر کاری می‌کنند، که ما و جامعه را به سمت مقاصد خود، که از قضا باطل هم هستند، بکشانند و برای تحقق این هدف نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، پس می‌طلبد ما نیر در معرفی برنامه‌ها و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی کوشا باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم یک رسانه قوی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نمره اساتید در ایلام در کل کشور در خصوص فعالیت‌های رسانه‌ای، نمره خوبی نیست که باید تلاش کرد این نمره به بالاترین حد ممکن خود ارتقا یاید.
شایان ذکر است؛ در این مراسم افتتاحیه تمام رؤسای دانشگاه‌های استان و اعضای کمیته‌های شبکه حضور داشتند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار